Basshunter släng dig i väggen!!

Man trodde ju inte att det fanns länder som fortfarande var så bakom järnridån att dom inte hade bättre smak.

ÅAS tog du upp Boten Anna...:huvet

Östeuropa är fantastiskt.....

Bor ju deltid i Ungern och ungerska universitetspartyn är så sorgliga att det inte finns. Alla är i extas när någon lokal kändis ställer sig på scen och sjunger en slagdänga iförd kläder som inte lämnar mycket över till fantasin....

De befinner isg i en fas där det sämsta från väst blandas med det sämsta från öst, ger sunkigheten ett helt nytt ansikte.....

Bor ju deltid i Ungern och ungerska universitetspartyn är så sorgliga att det inte finns. Alla är i extas när någon lokal kändis ställer sig på scen och sjunger en slagdänga iförd kläder som inte lämnar mycket över till fantasin....

De befinner isg i en fas där det sämsta från väst blandas med det sämsta från öst, ger sunkigheten ett helt nytt ansikte.....

Vi vill se foton!! :gnissla :tungan

he he

Shit ska man skratta eller gråta kan ej bestämma mig...fan va drygt att va obeslutsam.....hmm det e nog tur att man ej fattar vad de sjunger om iallafall....hmm..skulle kanske börja sjunga kan dom så an alla..vem vet blir kanske rik oxså :D

Aha, så klart. Det är ju så det hänger ihop.

Dåså, då är alltså hon som är RoLLERgirl.
1-11.jpg

Och han är RoLLER:
1-8.jpg

Vem är då detta? Det måste ju vara Mattias!
loveliza_05.jpg

EDIT:
Hjälp mig identifiera resten av gänget!
1-1.jpg

Bilderna funkar ju inte :(

Känns som att jag bryr mig ungefär lika mycket om öststatstechno som om britta spjut eller gösta timmersjö. Basjägaren är förresten som vilken dunkadunka som helst i mina öron.

Tackar vet jag gammal hederlig rock'n'roll :musik

Jag vet inte vad som är roligast, att de har den så klassiskt bittra och maskulina öststatsstämman, eller att jag gjorde bättre musik i Dance eJay jag köpte för 69 kr år 1999.

Nej, jag tror nog att det roligaste är att de har förväxlat midi-gnäll med musik..

Edit: Vore kul att veta vad de "sjunger" om

Last edited:
Hittade denna på deras hemsida ,Vad står det på banderollen i bakgrunden ?
Antagligen står det "bla bla bla slovenska bla bla". Eller så står det "svenska" och det är ju lite konstigt.

lokal kändis ställer sig på scen och sjunger en slagdänga iförd kläder som inte lämnar mycket över till fantasin....
Jag skriker också i extas när jag ser nästan nakna kändisar på scen, låter som jag ska flytta till Östeuropa :).

Förresten så har ju vi Linda Bionda Rosing :zpy. Hon trumfar lätt alla blonderade tuttlisor från Österuropa. Hon är drottningen av skank, white-trashens obesegrade härskarinna.

Edit: Vore kul att veta vad de "sjunger" om
Antagligen en besk politisk text om kriget i Irak, sociala orättvisor eller om Satan.

Last edited:
@ MackeNo1 jag tror inte du skulle säga likandans om nån av tjejerna hade sina läppar runt ditt O**on

:hihi

Jag skriker också i extas när jag ser nästan nakna kändisar på scen, låter som jag ska flytta till Östeuropa :).

Förresten så har ju vi Linda Bionda Rosing :zpy. Hon trumfar lätt alla blonderade tuttlisor från Österuropa. Hon är drottningen av skank, white-trashens obesegrade härskarinna.

Jag brukar fly när en nattklubb skall dra upp någon halvkändis på scen som behöver promota sin senaste singel.......
Det bevisar bara att klubben i sig inte är bra nog :mattias

Vi vill se foton!! :gnissla :tungan

http://www.baby-twins.com/galerija.htm

Baby twins samanfattar det rätt bra själva.... Dock borde de skaffa sig nya kostymer för de där är allt för påklädda för att de skall ha en chans att slå igenom.....

För örvigt så finns Baby-twins samtliga låtar utlagda på hemsidan....:yoparty

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey