tvålen skrev:Varför ska alla skåningar ha sån JÄVLA dålig självuppfattning? :kocko
Tierp ligger väl inte i skåne?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tvålen skrev:Varför ska alla skåningar ha sån JÄVLA dålig självuppfattning? :kocko

tvålen skrev:Självklart var jag ironisk
Och ja, jag är tacksam... Han är ju trots allt den enda(nästan) som visat intresse för tråden.
Jonathan skrev:![]()
Vill du ha alltså ha en fyllnad av färg på ritningen eller ska bara linjerna ha annan färg ?
No problemo hoppas att det funkar som du tänkt dig!tvålen skrev:
spenk skrev:Du har ritat som jag lärt mig! Så här färglägger du!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1850040#post1850040
Jag blir mer och mer övertygadtvålen skrev:http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/Baslada.zip
Jag behöver fortsatt hjälp med att rita min baslåda i AutoCAD 2006.
Här över kan man ladda hem .dwg filen. Det är så långt jag kommit och jag behöver hjälp med att komma vidare. T.ex. att färglägga lådan och göra den ihålig osv.
För dom som vill hjälpa till kan jag säga att den stora i mitten är basen, de tre lite större är lampor och den minsta är diskanten.
Mycket Tacksam för hjälp.
/tvålen
Emil_in_hifi skrev:Ska du ha lampor i baslådan?
tvålen skrev:Kanske, än så länge så ritar jag med dom i iaf.![]()
Jonathan skrev:Hur kommer det sig att ditt CAD är grått medan mitt är svart. Alltså layoten på programet![]()
Finns det två olika versioner på samma år ?
Såg även att du hade en UNREGISTRED VERSION![]()
Precis vad jag undrarjuha01 skrev:Varför i hela världen ska du ha diskanterna i baslådan???

Skeebum skrev:Ang vyerna. Det finns två standarder i världen. En europeisk standard (den som Tvålen använder sig av) och en Amerikansk.
För att lättast göra konen/basen. Så kan du göra konturen sett från sidan, sen använda funktionen REVOLVE. Använd centrumaxeln och rotera runt.
Vi kör Unigraphics på jobbet, så jag kan tyvär inte göra den år dig. Men jag kan försöka ge lite tipps på hur du ska göra iallafall.
Mvh Ola
juha01 skrev:Varför i hela världen ska du ha diskanterna i baslådan???
honkiie skrev:Sen undrar jag vad det är för idé att färglagga och fixa allting perfekt i cad, som hur konen ser ut?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |