Barros - varför i skuggan?

Barros är HJÄLTE med stort H! Alla som kan göra kanonresultat är HJÄLTAR. Bättre att komma etta ibland och 15e ibland, än att komma åtta varje race. Vidare är det fantastiskt att rejsa i en ziljon år och trots det kunna prestera bra. Tänker på Barros, Checa, Edwards, capirossi. Riktigt bra! Att de orkar!

De som är med i GP, WSB, WSS osv och BARA kommer på åttonde plats hela tiden är inte HJÄLTAR, bara hjältar!

Du är en av mina hjältar :)

Friska upp det då. :) ;)

Krävs inget större Detektivarbete,så Dom avtrycken får "Kalle (Neutral) Blomkvist" Själv ta tag i. :tummenupp

Ang disskusionen om Barros i skuggan, etc etc! Så är Fru Barros mer intressant tycker jag.. Vad kan hon bidragit med i den här härvan ?

Bifogat

• sp7.jpg
    sp7.jpg
    15.5 KB · Visningar: 235
Last edited:
Jag skulle snarare säga att Barros var en mycket jämn förare! Många år körde han på dåligt material men presterade alltid bra. När han fick chansen på topmaterial så gjorde han många bra insatser men drabbades tyvärr av skador. Något han var dålig på var däremot att starta, ofta kom han efter i starten och fick jaga ifatt. Det där sista, sista lilla extra saknades också. Men definitivt en klok förare som gav oss många sköna stunder framför TVn och som man gärna tittade lite extra efter. Respekt!

Hittade ett rykte om att Alex Barros kunde hamna i AMA-SBK nästa år på en aprilia RSV4.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman