Nyteknik
Bannad
Men ingen som utmärker sig i MotoGP.valmers skrev:Visst, men han är bevisligen en duktig bromsare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men ingen som utmärker sig i MotoGP.valmers skrev:Visst, men han är bevisligen en duktig bromsare.
De tycker jag nog inte. Då han t.o.m bromsar ut Rossi ibland. Vilket inte är dåligt eftersom Rossi är jä..l på att bromsa han med.Nyteknik skrev:Att Barros är "The latest of the late brakers" är en kommentator-kvarleva från mitten på 90-talet som stämmer ganska illa 2005.
Hur många gånger har Barros bromsat om Rossi?ec2bme skrev:De tycker jag nog inte. Då han t.o.m bromsar ut Rossi ibland. Vilket inte är dåligt eftersom Rossi är jä..l på att bromsa han med.
Jag föjer Moto GP slaviskt, då de är den enda sporten som existerar för mig.Nyteknik skrev:Hur många gånger har Barros bromsat om Rossi?
![]()
Den som tittar på MotoGP regelbundet ser att Barros inte tar placeringar genom att bromsa sig förbi andra. Däremot kan man ofta höra okunniga kommentatorer förvånat säga "Där bromsar x till och med senare än Barros. Barros är ju annars känd som en av de som bromsar hårdast i 500 och MotoGP."
![]()
Och går vi utanför Sveriges gräns så tror jag mycket på Thomas Rebien. Av det jag sett så verkar han att ha massor med talang och rätt attityd på banan.Goodstuff skrev:Hon är en av dem men Robert Gull, Nikola, Sjöström och Cajback är minst lika lysande tycker jag.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |