Barracuda slipon?

AlexRoos

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2012
Hoj
1993, Honda CBR 600F
tjaa, letar efter slipon till min mc för orginal dämparen är inte så värst snsygg och dönar inte så mycket..
Varit inne och kollat på barracuda slipon och är det någon som har erfarenhet av dem? Blir det härligt Ljud?
Annars vad finns det mer för olika slipon med härligt dovt ljud som man kan tänkas kolla på? Förslag är alltid välkomna.. :D:banana

Jag har det på min TDM.
Tycker det ger gott ljud faktiskt så för dom ytterst få penningar man får ge så tycker jag det var ett kanonköp.

Passade för övrigt perfekt helt utan modd att byta från original 2-2 till cudas 2-1.

Jag har det på min TDM.
Tycker det ger gott ljud faktiskt så för dom ytterst få penningar man får ge så tycker jag det var ett kanonköp.

Passade för övrigt perfekt helt utan modd att byta från original 2-2 till cudas 2-1.

ah okej :D ja dem är ju inte så värst dyra så kanske får inhandla en sån. :D

Blev avrådd att köpa ett sådant för några år sedan, folk klagade på att det rostade osv och såg ut som skit efter några år. Men man ska väl inte lita på allt för mkt.

Blev avrådd att köpa ett sådant för några år sedan, folk klagade på att det rostade osv och såg ut som skit efter några år. Men man ska väl inte lita på allt för mkt.

Vi får väl se. Mitt har fått utstå en jävla massa regn redan :P
Å andra sidan är det ju alltid varmt när man kör ute så någon rost tror jag inte det blir.

Men i vilket fall som helst så kostade mitt ca 2800 med frakt för slipon och anslutningsröret till grenrören så jag har råd att det bara håller några år.

Ja men då får du helt enkelt byta hoj till någon av dom apriliorna dom har avgas till :P

jassåru. Kolla den svenska istället då :P
Dom var smidiga att ha o göra med faktiskt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park