Barnleksaker?

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Ok, väldigt OT, men eftersom det verkar finnas ett par mammor o pappor här inne, undrar jag om nån vet nån sida på nätet som e billiga på barnleksaker.
Köpte ett gosedjur (tiger) på toys r us häromdan, fifan 500 spänn fick jag ge :kocko . Min dotter blir tacksam för alla tips...

jag har lärt mig att det inte finns billiga leksaker. och skulle man ändå springa på nåt billigt så funkar det max 3,5 minuter efter det man kommit hem

zilver skrev:
jag har lärt mig att det inte finns billiga leksaker. och skulle man ändå springa på nåt billigt så funkar det max 3,5 minuter efter det man kommit hem

Tja fan, e väl så att man får snällt öppna plånkan för att hålla den lille glad...
Får väl slita på mig zigenarkjolen o ta en raid i leksaksaffären :gnissla

Prova Ikea. De har bra och prisvärda leksaker.

eller så köper du begagnat sånt som går så att säga, det gör en vän till mej när hon lyckades med konsten å få två i ställe för en :) sen har hon vänner och familj som hjälper till en hel del också hihi kul med leksaks inköp anser jag :tummenupp

xXx40 skrev:
Ok, väldigt OT, men eftersom det verkar finnas ett par mammor o pappor här inne, undrar jag om nån vet nån sida på nätet som e billiga på barnleksaker.
Köpte ett gosedjur (tiger) på toys r us häromdan, fifan 500 spänn fick jag ge :kocko . Min dotter blir tacksam för alla tips...

Du skojar, fan va irriterande, jag skall inte skaffa barn. Eller så gör jag det, men då får dom leka med mitt gamla LEGO.... :tungan :)

Loppis

Dom roligaste leksakerna som jag har köpt till barnen är nog dom som vi hittade på Loppis i sommras :rolleyes: .En komplett barby bil....40:-Barby 20:- pussel 10:- Roliga kläder som vi tvättade som barnen lekte med hela sommaren.Det nya och dyra behöver inte alltid vara roligare leksaker.Visst kan man köpa nya leksaker och då rekomenerar jag oxå IKEA. :tummenupp

Back