Barney Stinson på slangen

Hmm... vet inte om jag kan hålla mig... det är ju SH trots allt... :gnissla

On August 14, 2010, Harris announced via Twitter that he and partner David Burtka were expecting: "So, get this: David and I are expecting twins this fall. We're super excited/nervous/thrilled. Hoping the press can respect our privacy."
Neil Patrick Harris = Barney Stinson IRL.

Last edited:
Bara jag som tycker det är skitobehagligt att köra utan handskar? :va

Tyvärr värkar det bli mer och mer vanligt att köra utan handskar..är det inte händerna man tar imot sig lite gran med om man vurpar?, använder man inte händer till mycket?..skönt om någon måste hjälpa en o pissa eftersom händer är trasiga...det slutar väll med att de använder en grill tång för att hålla i kuken.

Tyvärr värkar det bli mer och mer vanligt att köra utan handskar..är det inte händerna man tar imot sig lite gran med om man vurpar?, använder man inte händer till mycket?..skönt om någon måste hjälpa en o pissa eftersom händer är trasiga...det slutar väll med att de använder en grill tång för att hålla i kuken.

Det heter grilltång.:mad:

Hmm... vet inte om jag kan hålla mig... det är ju SH trots allt... :gnissla

Neil Patrick Harris = Barney Stinson IRL.

Är jag dum om jag frågar vad detta överhuvudtaget har med tråden att göra? :confused:

Ang. filmen så tyckte jag den var skitrolig! Visst, dumt att köra utan handskar och skinnställ och kondom och p-piller och allt det där, men det struntar jag faktiskt i för jag flinade så mycket ändå! :D

Alla fattar väl att han har skydd under kostymen.. Så dum är väl ingen att man kör utan skydd, handskarna glömde han med flit, alla vet väl att mc handskar och kostym inte går hand i hand...

Jävla mes! Han har ju bajtat min klädstil! :mad:

Annars var det sjyst avslut i filmen!:tummenupp

Totalt puckat! Jag har vurpat så handskarna gått sönder och ack vad oskönt det är med handskador.

Ser många touaringåkare som åker utan handskar. Vad är orsaken? Som att wunka med wänster? Främmande och spännande?

Roligt att se att min gamla hoj rullar än

Samma jävla visa...det tjafsas om han har inga handskar här..den hade inget skinnställ där.
Cooome on. Tror ni inte personerna i fråga vet om att det är osmart att inte använda full utrustning...tror ni inte ALLA på SH vet om detta. Vafan ska det dras upp i varenda jävla tråd. Orka!

Upp till var o en vilka skydd man använder.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman