Barn....

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det kom fram tre paltingar till mig idag när jag parkerade hojen. En av dem frågade om det var en cross.

-Nja, nåt sånt sa jag.
-Då går den inte fort, kontrar ungen med.
-Tillräckligt, säger jag.
-Jag cyklar nog ifrån dig, jag kan cykla asfort! Jag cyklar till och med snabbare än Joakim, för jag har stödhjul.
-Haha, jaha säger jag.

Då från ingenstans kommer det en fjärde liten parvel på en sån där sparkcykel. Han har en keps långt neddragen över ögonen och kör rakt in i de andra ungarna.

-Oj, jag såg inte...säger han med gråten i rösten.

Hehe...ungar, fy fan. :D

jag tror faktiskt att han kan cykla om dig. om han säger att han kan cykla asfort så kan han väl det :rolleyes:

Tobbe_N skrev:
jag tror faktiskt att han kan cykla om dig. om han säger att han kan cykla asfort så kan han väl det :rolleyes:

Jo, det är förstås sant.

Men XT:n går ju rätt fort.

Japp, dags att göra nya.

Behöver en eller flera frivillga tjejer till detta projekt.

Grannpojken kom förbi idag när jag mekade och ställde sig och hånskrattade åt mig.

"Haha, dina motorcyklar har ju ingen motor i. Hahaha, jag kan springa i från dig om jag vill. Hahahahaha, du måste ju ha världens sämsta motorcyklar, hahaha."

Hånandet fortsätter i liknande stil i drygt 10 minuter tills han ska gå in och äta mat. Ungjävel.

Estremo skrev:
Grannpojken kom förbi idag när jag mekade och ställde sig och hånskrattade åt mig.

"Haha, dina motorcyklar har ju ingen motor i. Hahaha, jag kan springa i från dig om jag vill. Hahahahaha, du måste ju ha världens sämsta motorcyklar, hahaha."

Hånandet fortsätter i liknande stil i drygt 10 minuter tills han ska gå in och äta mat. Ungjävel.

Av någon anledning så håller inte barnen i mitt kvarter på sådär, men det kanske beror på att min 125'a toppar över 400km/h och har 300hk på veven :crash

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back