Barn kan vara så gulliga då de leker....

Sjukligt störda j-a ungar :kocko :mad:

lollepop skrev:
Lekte ni aldrig krig då ni var små?
Tänkte mer på att de där småbarnen faktiskt måste ha laddat ner och sett på avrättningen, närmast studerat den i detalj, och sedan försökt göra en rekonstruktion. Föräldrar borde se till att sätta åldersspärr på internet om nästa generation inte ska få helt snedvridna värderingar.

mb skrev:
Tänkte mer på att de där småbarnen faktiskt måste ha laddat ner och sett på avrättningen, närmast studerat den i detalj, och sedan försökt göra en rekonstruktion.

Bra, så tänkte jag med.

Sånt där är inte friskt! Nog fan lekte man krig som barn men inte alls på den där nivån!! Dom där ungarna behöver verkligen nån som sätter gränser!

Var för ett tag sen och handlade och stog bakom 2 ungar i 10 års åldern som stod och pekade på en bild av Bin Ladin på framsidan av en kvällstidningen och stod och pratade med varandra om hur häftig han var :kocko Sånt gör mig rädd! Man funderar ju verkligen vart dom får såna värderingar ifrån!?

DEtta är fan sjukt!! jag kunde knappt se filmen och det jag såg gjorde mig illamående..

har ungar nu för tiden ingen spärr? :kocko :skrämd

Jävulskt sjukt.Nog för att jag lekte krig med leksaksvapen med kompisar då jag var mindre men det här tog priset :kocko

Det måste nästan betyda att de sätt det via nyheterna och det i sin tur säger en del om dessa.

Barn leker och får utlopp för sin rädsla och sin ångest genom att agera ut det dom ser i sin omgivning. Åk till ett område där ett krig nyligen har utspelat sig, observera sen vilka lekar barnen leker, dessa leker är knappast några trevliga lekar.

Man kan aldrig lägga någon skuld på små barn, det är vi vuxna som skapar deras värld.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo