Bara så j-vla underbart

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Vet inte om det är fel på mig?
Tycker bara det blir roligare att köra år efter år. Har kommit på mig själv när jag kör hem från jobb kl 23:00 mitt i skånska vintern att hitta längsta vägen hem. Har inte klotat och slått i huvet så det kan inte vara det. Jag tycker bara det är så befriande och skönt att köra, nån mer som har fätt behålla samma känsla genom åren?

Last edited:
Jag tycker att det blir roligare och roligare vecka efter vecka :tummenupp

Det är ju så sjukt go frihetskänsla att köra båge!

Vill köra nu, men ett skadat finger sätter stopp för det:huvet Varför skulle jag tälja i mitt finger för :va :huvet Jaja, det hade varit värre om det var sommar :tummenupp

:) :tummenupp

Visst är det skönt att köra , men anledningen till att det är så , ändrar sig med några års mellanrum. Både beroende på vad man har för hoj o i vilken ålder man är....
Man har åkt alla vägar inom 10 mils radie hemomkring är så urbota trött på att ligga där o skava. Visst är det kul några gånger på våren , men då är det ju tillo o med kul o köra runt på en parkering..:D.
Har snöat in fullkomligt på längre turer....Mc-semestrar på 4-500 mil. Fy fan så underbart ! Det ger mc-åkningen en helt annan dimension ! Man upplever vägar o vyer man inte ens trodde existerade. Att knäskrapa igenom ett alppass på 3000 m höjd o känna att man är på "the top of the world"... Det är livet ! Sen när man kommer hem igen , så lockar inte onsdagsturen lika mkt längre....:rolleyes:

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!