Bara posörer i Sydafrika

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Tja,
För första gången på en månad hinner man surfa lite sh.com och då är det på Johannesburgs flygplats med en bärs (black label) i näven.

Här har man inte mycket att vinna på att köra hoj, trafiken är åt skogen bedrövlig (faller någonstans mellan Europa och Asien). Vägarna är riktigt bra, med riktigt fin asfalt. Alla hojåkare åker med t-shirt jeans + fruntimmer och det är mer torrvarvande än körande vad jag kunnat se.

Dock visas motogp på TV överallt! Så fort det är sport är det F1, rugby, elr motogp som gäller. Nu ber man bara att ingen hojtjuv varit framme och norpat skönheten när man varit borta. :gnissla

Nåja imorgon kan man surfa vettigt igen utan att pröjsa 50 rand i timmen :3freak

/F

Jag är PK för tillfället och har haft att göra med boer i J-burg/pretoria trakten att göra med i snart en månad så jag orkar fan inte diskutera saken...
Sen vad man kallar bakelser är kanske inte så viktigt?

Hoppas att du får chansen att se Kapstaden också, ta en sväng förbi nästa gång. Har själv hängt ett par gånger nere i Johannesburg samt Kapstaden..... Har boervänner som bor där.... Ser fram emot min planerade tripp, Garden Route till Port Elisabeth :)

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8