Bara jag som tycker att detta var väldigt billigt?

För 30.000kr så hade jag kunnat skära av kuken.....men jag hade inte skurit av kuken för den där hojen.

För 30.000kr så hade jag kunnat skära av kuken.....men jag hade inte skurit av kuken för den där hojen.

du slipper hojen, men jag har trettio lök som väntar på dej...
passar nästa lördag bra?
tänkte festa lite med några polare o då kunde det passa bra med lite underhållning..

Fi fabian vilket skit, 30 lax kan man som sagt få mkt roligare hoj för.
Om budgeten säger max 30 så sikta på en Blade precis som Maffan skrev, bättre sporthoj för dom pengarna är nog svårt att få.

Men annonsen då, ser ju ut som en fjortis har skivit den. Felstavningar och bara massa jidder om hastigheter, effekt, toppfart och vridmoment.

/Nitrous

Seriöst,, Ta med någon som kan en del om hojar och prisbilden på dom om du ska handla,, De e svinlätt att bli blåst av en snackare annars..

Ska du ha en hoj för 25-30 000 så kan jag tycka att det bästa köpet du gör en en Honda Fireblade 900 från mellan 93 och 95... Den e lättkörd och Honda har alltid bra kvallitet. Dessutom får du ett chassie som fortfarande hänger med det mesta på väg.. En ZZR gungar, har för mycket vikt högt upp vilket medför dålig ballans. De känns svintung oxå..

Det mesta för dom pengarna både ser och känns gammalt... Men inte bladen..

Bladen har dessutom jäkligt bra bromsar även med dagens mått mätt.

Det som är skumt att priset är för högt...ser inge´fräsch ut. Och vaddå Blackhawk? Är det en USA-modell?

Ja, vad är fel med denna hoj då den inte verkar kosta så mycket som ajg anser att en sådan bör göra..?

http://www.blocket.se/vi/11051741.htm?ca=11_s

Verkar ju onekligen vara något skumt? :va

Nej, gammal, tung och omlackad hoj, kanske med osäker service och ägarhistorik? Då kanske det snarare är i överkant istället..

Vi kanske skall göra en insamling på SH åt dig, då kanske du matchar din flickröda R1.a oxå:rolleyes:

Last edited:
Fy fan vilket sketet lik. Hade den varit skitfin hade man kunnat säga den verkar för billig...

Bara 3300 mil!? Ja jo visst. En landsvägsslukare av rang, en riktigt fin tourer, jämförbar med en Blackbird innan den kom alltså... Ser ut att vara en av de första alltså 90-92...

http://www.blocket.se/vi/6496422.htm?ca=17_s

Om den här kan man säga: FY FAN VAD DYR!!! men tyvärr är det så att han prutar ett par tusen på den o den blir såld... 100% säkert.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman