Bara hos mig det spökar med sidan?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Så här såg det ut precis nyss när jag skulle välja forumdel, har jag lyckats förstöra något nu igen :gnissla

Bifogat

• fel.JPG
    fel.JPG
    74.2 KB · Visningar: 196
Du har nog gjort ditt på SH,dags att ge plats åt nån vettig medlem.

128892188605963207.jpg

:2cool:argpådato:cpparty

Jag spillde en grogg över tangentbordet på laptopen, måste vara det som gjorde det...

Ser fortfarande lika konstigt ut här, och jag har inte fått något svar på min fråga :mad:

Hmm, och ingen vet varför? Något nytt reklamtrick månntro? Jag har inte adblock på den här datorn, och har inte tänkt på om det syns på den andra.

Såhär ser det ut ifall jag öppnar min google chrome och går in på sidan. dock funkar det ifall jag surfar in på annan sida och sedan går tillbaka.

Bifogat

• skitbild.JPG
    skitbild.JPG
    54.4 KB · Visningar: 49
Ser normalt ut här, men den där jävla sunbike reklamen är fortfarande kvar!:mad: Och jag vill inte behöva installera en massa javablockers (eller vad de nu är) för att få fanskapet att funka, jag vill kunna använda mitt internet som vanligt och inte göra en massa kompromisser bara för att SH ska funka. Och så nu strular det på andra sätt (för vissa). Fixa SH NU!:mad:

hos mig funkar inte: youtube, garaget.org, eller google. Varken på eldräven eller vodka explorer. Nån som har någon teori?

Såhär ser det ut ifall jag öppnar min google chrome och går in på sidan. dock funkar det ifall jag surfar in på annan sida och sedan går tillbaka.

Jag har exakt samma piss. :mad: Antingen är det någon direktriktad reklamkampanj mot oss med Google Chrome - eller så är det någon vajsing med flashpluginet i just...chrome. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg