Bara en massa gnäll... och det dödar sporhoj.

Status
Ej öppen för fler svar.
SENSEI skrev:
Läste du samma tråd lägre upp.. Det var han som skulle klappa ner mig..
Jag har inte hävdat att jag är bättre än andra på något sätt. Jag har bidragit med mitt med. Försöker dock ändra på det.. och försöker få andra med mig...
Alla ha rätt till sin egen åsikt. Men med vilken rätt har någon att kalla någon annan för idiot... eller ännu värre saker...

Kram på er

Tja, om någon tycker att du är en idiot så har han nog all rätt i världen att uttrycka det, men till vilken nytta kan undras..

okei ska inte gnälla mer på dig :banana

En fråga vet du hur mycket en tank kan kosta till en tl1000r? En polare behöver en ny.

Gustav1 skrev:
Tja, om någon tycker att du är en idiot så har han nog all rätt i världen att uttrycka det, men till vilken nytta kan undras..
Konsten är att be någon dra åt helvete och få personen att få se fram emot resan!!!

kaZmur skrev:
Sen tycker jag också att denna hetsjakt på moppefuckon har gått till överdrift. Folk kallas moppefuckon för ingenting och jag kan tänka mig att det som ny medlem är svårt att komma in i gemenskapen bara för att man kanske inte har lika mycket mek-erfarenhet som gammelrävarna här på SH.

du måste vara ett moppefucko

:tungan

Det är för att det börjar bli höst som folk är gnälliga om nån månad har de vant sig och de börjar snacka meck. Nu tänker alla bara att jag måste snart trycka in hojen i garaget.

SENSEI skrev:
Rädd för att allt gnäll kommer döda sporthoj.
Kan vi inte börja snacka hoj igen. Och sluta gnälla på varandra nu.
Det räcker. Det är inte kul att läsa trådar längre.
Kom igen nu alla.. upp med humöret och stämningen.

-----------------------------------------------------------

Jättekul om alla tycker likadant ... [not]...... är det inte hälsosamt att ha olika åsikter om saker eller?!

Vi har ju en sak gemensamt iallafall, vi är alla på två hjul och dessutom har alla valt sportshojar.... det ger ju oss ett gemensamt intresse. Klart vi ska kunna vädra olika åsikter här. Vart annars samlas så här många sportshojåkare på ett och samma ställe samtidigt ?

Att starta en ny tråd för att gnälla på att det gnälls för mycket är väl lite som att bita sig i svansen ...

Last edited:
Villee skrev:
Det är för att det börjar bli höst som folk är gnälliga om nån månad har de vant sig och de börjar snacka meck. Nu tänker alla bara att jag måste snart trycka in hojen i garaget.

Japp men då plockar man ju ut snökälken. Å håller humöret uppe året om

:hej då alla moppefukon

fart freak skrev:
-----------------------------------------------------------

Jättekul om alla tycker likadant ... [not]...... är det inte hälsosamt att ha olika åsikter om saker eller?!

Vi har ju en sak gemensamt iallafall, vi är alla på två hjul och dessutom har alla valt sportshojar.... det ger oss ett gemensamt intresse. Klart vi ska kunna vädra olika åsikter här. Vart annars samlas så här många sportshojåkare på ett och samma ställe samtidigt ?

Att starta en ny tråd för att gnälla på att det gnälls för mycket är väl lite som att bita sig i svansen ...
Lyfter fram ett växande problem att alla gnäller på varandra... är inte att gnälla. Men som jag sa det är nog bara jag och några få jag talat med som har pms...
Att ha åsikter är en sak.. Personliga påhopp en helt annan,. Att kalla någon idiot är ett påhopp...

Men men jag har pms.. kram

Alla är förbannade gnällspikar på SH,det är kul då det bidrar till givande diskussioner och kanske får en och annan att ändra sig till det bättre.

SENSEI skrev:
Lyfter fram ett växande problem att alla gnäller på varandra... är inte att gnälla. Men som jag sa det är nog bara jag och några få jag talat med som har pms...
Att ha åsikter är en sak.. Personliga påhopp en helt annan,. Att kalla någon idiot är ett påhopp...

Men men jag har pms.. kram

Skit då i tråkiga och gnälliga trådar, så försvinner dessa av sig själv. Att lägga sig in i tråden gör bara att den lever vidare [inget vatten, inget liv].

Personliga påhopp förrekommer tyvärr från fega typer som gömmer sig bakom internets anonymitet och som inte står för sina egna åsikter offentligt [sad but true]. Häng ut mupparna på en egen tråd istället, så at alla ser vad dom står för.

Men ibland måste tyvärr tråkiga ämnen tas upp.... så länge det finns grund för det... liksom folk som utsätter andra för fara. Tex. [Tokholm: Skärp till er på "Bulten"] http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=54256

Om vi lyckas rädda bara ett liv på tio år genom att upplyssa om en fara på detta forum , så tycker jag personligen att det är värt lite "gnäll" och den plats det tar här [och förhoppningsvis lägger sig nånstans där bak i skallen på läsarna...]

Last edited:
TERMINATOR skrev:
denna tråd kan stängas nu, detta skapar bara massor med onödig pajkastning

Nejje!

Då har jag juh inget å läsa när jag sitter å har übertråkigt på jobbet! :fatta!

Det e juh gnälltrådarna som e roligast att läsa... Där hittar man både det ena och det andra, och inser att folk e fan inte kloka ibland.. :tummenupp

jaja, vill ni ha lite härlig SH-anda och känna er hemma på riktigt så kom in å hälsa på i Appe-tråden. Där varken gnälls eller skälls det. Där är vi bara fina mot varandra och kramas jämt!

Puss

KaZ skrev:
Nejje!

Då har jag juh inget å läsa när jag sitter å har übertråkigt på jobbet! :fatta!

Det e juh gnälltrådarna som e roligast att läsa... Där hittar man både det ena och det andra, och inser att folk e fan inte kloka ibland.. :tummenupp

jaja, vill ni ha lite härlig SH-anda och känna er hemma på riktigt så kom in å hälsa på i Appe-tråden. Där varken gnälls eller skälls det. Där är vi bara fina mot varandra och kramas jämt!

Puss

skaffa en liten tv så kan du kolla på alla såpor, massor med intriger. stäng tråden

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP