Bara diverse grejer

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kommer om ett par dagar börja tillåta beställningar av SH tröjor. Jag har lagt märke till att det är många som vill ha. Finns väl en anledning till att jag har fått 16000 PM. lol. Fast iofs är ju inte allt om tröjor, men på senare tiden så har de det. Även klistermärken!

Så det kommer att komma upp beställningssidor för både klistermärken och tröjor.

Sen en annan sak, det är inte 100 dagar kvar till våren, för den 4e April ska jag nämligen ta RR licensen, så jag antar det går köra runt den tiden. Så det är nu 68 dagar kvar eller nått. woohoo! :banana

Slog igår besökarrekord på SH troligen pga mässan!! Tack för er som bar tröjorna o gjorde reklam! Det var 13753 besökare på sidan igår! Det var därför det gick lite slött vid nått tillfälle på eftermiddagen!

Jag har en graverad Sporthoj.com penna här. :rock

Jag väger nu 72,8 kg, även fast jag gått ner förlorat omkrets. Så jag hoppas de nya o större mukklerna som väger. :rofl Detta är för RR säsongen... inte nått annat.

Den där Sporthoj.com-kalendern dröjer då jag inte funnit tillräckligt många bra bilder.

Det var nog allt just nu... har ni frågor / tips osv, skicka på här, jag är sugen på att fixa SH så den är i god form funktionsmässigt osv.

Den 4 april kommer den vara regna underkylt vatten över Gelleråsen.
Har du regndäck att köra på eller? Det kommer nog att behövas iallafall.

Själv undrar jag om finndubb är tillåtet på banan.

Fasen va grymt swedie!!!!

Måste kännas gött va?! Jag bar stolt upp min sh-tröja på mässan!!!

Gött med nya tröjor å märken oxå!!! Det blir kalas!!!

Keep up the supergreat work :tummenupp...

Å bara 68 dagar kvar till vår, inte illa!!!!

:hej

sluta skräppas fruktmänniska. (du borde ha en soppapump som avatar)

Jag kommer införskaffa några uppsättningar däck snart, av alla dess sorter, så det ska ordna sig. :)

Ja, jag är lite fruty men det har jag fått av McB.
Och om jag skräppas så gör jag bara så gott jag kan.
Men om det skulle torka upp, har du däcksjärn och sånt med dig då?

Swedie skrev:
Jag kommer om ett par dagar börja tillåta beställningar av SH tröjor. Jag har lagt märke till att det är många som vill ha. Finns väl en anledning till att jag har fått 16000 PM. lol. Fast iofs är ju inte allt om tröjor, men på senare tiden så har de det. Även klistermärken!

Så det kommer att komma upp beställningssidor för både klistermärken och tröjor.

Sen en annan sak, det är inte 100 dagar kvar till våren, för den 4e April ska jag nämligen ta RR licensen, så jag antar det går köra runt den tiden. Så det är nu 68 dagar kvar eller nått. woohoo! :banana

Slog igår besökarrekord på SH troligen pga mässan!! Tack för er som bar tröjorna o gjorde reklam! Det var 13753 besökare på sidan igår! Det var därför det gick lite slött vid nått tillfälle på eftermiddagen!

Jag har en graverad Sporthoj.com penna här. :rock

Jag väger nu 72,8 kg, även fast jag gått ner förlorat omkrets. Så jag hoppas de nya o större mukklerna som väger. :rofl Detta är för RR säsongen... inte nått annat.

Den där Sporthoj.com-kalendern dröjer då jag inte funnit tillräckligt många bra bilder.

Det var nog allt just nu... har ni frågor / tips osv, skicka på här, jag är sugen på att fixa SH så den är i god form funktionsmässigt osv.

Då ses vi på isen i Karlskoga i början av April :tummenupp

/benfre

soppatorsken skrev:
Ja, jag är lite fruty men det har jag fått av McB.
Och om jag skräppas så gör jag bara så gott jag kan.
Men om det skulle torka upp, har du däcksjärn och sånt med dig då?
Japp! Kommer införskaffa en sån där mojängg om nån vecka eller så, beroende på lite grejer. Har massa grejer på väg in som ska betalas.

Cool Benfre! Det är en hel del från forumet som ska dit.

Swedie skrev:

Kanske frågat detta förr men... kunde du leverera till Finland? Tröja då altså... blev ju aldrig beställt nån sist, så nu måste jag bara ha en... :banana

Vilken typ av tröja blir det denna gång? Hur ska dom se ut? :confused:

Fan, nu måste jag ju komma på nån bra slogan... :huvet :D

P.S. Sporthoj.com e redan i särklass! :tummenupp

Gix!! Jag kan skicka till Finland om du betalar lite extra i frakt bara. De e luuugnt. ordnar vi. tack!

Nu äger jag nya boots o ryggskydd från Alpinestar! Gött :)

Swedie skrev:
Gix!! Jag kan skicka till Finland om du betalar lite extra i frakt bara. De e luuugnt. ordnar vi. tack!

Nu äger jag nya boots o ryggskydd från Alpinestar! Gött :)

Gött joo... :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...