Bar överkropp ny trend?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Längs med globen vid ett tiden idag kom en kille med bar överkropp körandes på en gammal R1á, rätt så ovanligt tänkte jag och märklig nog ser jag ytterligare en tröjlös kille på en annan sporthoj från tvåtusen talet, körandes på Solnaleden två timmar senare:va.

Ny trend, lokal gaygala med mctema eller 2 st random, okända för varandra hyfsat deffade töntar som tog ledig från strippjobbet och kör en blivande brud...?.:confused:

Tror på bekräftelsebehov och/alt. manliga strippor.:tuttar
Vad jag sett så brukar man komplettera badbrallorna å flipflopsen med tisha... helst vit.:tummenupp tror ej på ny trend.

Det är nog iof inte värre att vurpa naken än i tshirt och shorts, men det såg jävligt lökigt ut, typ machoserb.

Haha machoserb :)

Måste ju kännas skitfånigt, iaf här i sverige där det inte är såååå jävla varmt. Och speciellt inte nu väl? Vad har ni för temp i sthlm?

Jag anar ett visst mått av övertro på skinnställ. Skyddskläderna kan inte trolla när de skiter sig med slalomåkat med rettan på någon av kringlederna.

Men visst, bar överkropp på mc. Det låter inte som någon vidare genomtänkt modematchning.

:skrämd Låter som en minnesbild från Ayia Napa / Cypern, -slutet av 80-talet! ...strandraggare i flottig hockeyfrilla... bleka jeans, svarta skinndojjer och bar överkropp! ...läckert! :död

Hade jag sett ut så här:

[YOUTUBE-ID]rhb445J6GYo[/YOUTUBE-ID]
hade jag också kört utan skyddsutrustning..

Sen lite BrUtALiTy från samma man:

[YOUTUBE-ID]lGL2L7xAnSI[/YOUTUBE-ID]

Hade du blivit förfärad om han hade t-shirt?

Nja, bar överkropp är väll att ta i...

Jag brukar ha rutig skjorta och en skinnväst, det hade farfar när han körde BSA och H-D på 50-talet, trillade aldrig ens med dom kläderna!

Hade jag sett ut så här:

[YOUTUBE-ID]rhb445J6GYo[/YOUTUBE-ID]
hade jag också kört utan skyddsutrustning..

Man får en helt ny uppfattning om dig tepåsen. :D :hihi Vet frugan om att du kikar på grabbar?

För övrigt, det föds ett moppefucko varenda sekund, man får väl räkna med att en del får tag i en riktig hoj och fortsätter där efter mopedkarriären.

Så underbart skönt att möta en humla i 130 med bar överkropp :näsblod Eller ett stenskott från ett möte :crash

kommentaren:
vad fan har du gjort ? spelat paintball ?

Svaret
nej jag körde igenom en svärm getingar i 120 på vägen hit.

klart mindre modematchat med multifärgad överkropp.

jag vet hur mitt ställ ser ut...

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa