Bantillfällen i sommar

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jag börjar på en lista här, posta gärna datum från andra banor så lägger jag in dom i rätt ordning. Den här tråden är "sticky" och jag kommer rensa bort alla inlägg som inte innehåller information om just bankörningar.

• 27 / 4 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort
  • 2 / 5 Kinnekulle Heldag Pris 600:- Racingworld. Mer information finns här
  • 11 / 5 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort
  • 14 / 5 Kinnekulle Heldag Pris 500:- ProImp
  • 15 / 5 Kalmar Skogstorpsbanan Heldag Pris 150:-
  • 5 / 6 Kinnekulle Heldag Pris 600:- Racingworld. Mer information finns här
  • 7 / 6 Kinnekulle Heldag Pris 600:-, maila pst_1@passagen.se eller läs nedan!!
  • 15 / 6 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort
  • 5 / 7 Kinnekulle Heldag Pris 600:- Racingworld. Mer information finns här
  • 13 / 7 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort
  • 3 / 8 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort
  • 31 / 8 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort
  • 14 / 9 Linköping Sviestad 17-20 Pris 200:- /50 för medlemmar med träningskort

Last edited:
Citat från mail.............

då var det dags att anmäla sig till körningen på Kinnekulle den 7 juni 2004, heldagsåkning.

Anmälan sker genom att betala in 600:- på postgiro 432 73 44 - 0 (betalningsmottagare T.Strandelin) senast den 30 april 2004. Anmäler du dig nu så har du ångervecka till den 30 april, efter detta datum behåller jag pengarna.

Det kommer att bli 3 st grupper (långsam, snabb och licensgrupp) med max 15 åkare i varje grupp. Jepp, det är ännu färre deltagare än förra året men vi behöver inte vara fler för att det ska gå runt nu när jag höjt priset med 100:-.

Samma bullerkrav som förra året, 95 dBm vid förbipassering, klarar du inte detta så är det slutåkt och nej, ingen återbetalning av anmälningsavgiften om du bullrar för mycket eller avbryter åkningen av annat skäl.

Mvh Peter
Nalle nr: 0734 - 182335

Information om LMS Supermotard i Linköping:

Träningarna sker på en SVEMO-godkänd motardbana med blandat grus / asfalt. På grusslingan finns ett hopp som man även kan köra runt om man inte tycker om att flyga. Banan är ca 1700m lång.

Övrig information finns på LMS Webbsida under roadracing - supermotard.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back