Bankuttag

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Idag efter jobbet hade jag några ärenden till banken :huvet Stängde ju 13.00 idag. Nu till frågan hur mkt kan man ta ut /dag /gång. Har FSB meastro kort. :huvet :huvet :huvet

Tror det är 4.000kr /uttag hur många ggr som helst

Tror jag.

MostWanted skrev:
jag har hört 10k /dag. Hoppas det är fel. Jaja blir till att prova imorrn.

seså, iväg med dig nu å pröva, ska du ha 20k å det är max 10 per dag grejar du det ju :tummenupp

Fakta: Jag kunde iaf inte ta ut 4900:- i ett uttag så jag fick köra i två omgångar. (Automaten hade dessutom slut på femhundringar så det blev en rejäl bunt hundringar. )

MostWanted skrev:
säljaren verkar inte gå med på internetbetalning!

va e de för nått mög...? de e väl bättre med internetbetalning?? slippa hantera cash.. fast iofs.. du kan ju råna honom på stålarna sen :D för du lär ju veta vart hans plånbok bor

Vi som bor i stockholm,göteborg o malmö, kanske inte får ut pengar på bankomaterna snart. Dom har ju dragit in securitas-transporterna tills vidare p.g.a. senaste rånet...... Så rusa nu medans pengar finns....

Varför??? Det funkar ju fortfarande att betala med kort. Förstår verkligen inte all dena jäkla hysteri med att bankomaterna kommer få slut på pengar i helgen. Betala med kort istället.

/Annicka

Blanco skrev:
Vi som bor i stockholm,göteborg o malmö, kanske inte får ut pengar på bankomaterna snart. Dom har ju dragit in securitas-transporterna tills vidare p.g.a. senaste rånet...... Så rusa nu medans pengar finns....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg