Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och du fick vad, vart?
Hmm... Kanske dags att kolla över läget igen.
När vi lånade så var SBAB de enda som ville ha oss (pga lån på nära 90% av beloppet) förutom Nordea som fuckat tjejen i rumpan på hennes tidigare bostadslån (hon hade en treårsränta som skulle gå ut i mars och de låste om den automatiskt i december utan att hon hade fått välja om hon ville ha en ny treårsränta eller rörligt och vägrade backa när vi berättade att vi tyvärr inte hade fått någon notis om detta).
Nu ligger vi på straxt under 80% och borde alltså kunna få en bättre deal än standardräntan. En fördel med SBAB som jag har sett det, är att de har riktigt bra ränta på sitt sparkonto som vi använder för att lägga in pengar för huset på.
Vi valde Lf, dom gick ner 40 punkter på 3mån. och 30 punkter på 2åringen. Sen har dom mycket lägre administrativa avgifter än Swedbank, som jag nu lämnade, och MYCKET billigare försäkringar (med samma innehåll). Hade vi haft mer säkerhet på våra lån så hade vi fått bättre ränta men jag är i dagsläget nöjd.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |