Bankörningar 2011 med racedays.se

För er som vill se hur banan kommer att bli finns en bild på racedays.se under bokabandag, platser finns ännu massa nöje /racedays/

Hejsan!

Jag är lite(Mycket) sugen på att prova på bana.
Har aldrig kört bana innan, så finns det LGF-skyltar:va

Jag är alltså super amatör.

Funkar det ändå att vara med i lugn gruppen?

tjenare

hej där, i lungn grupp är det bara lungt tempo som gäller! så där börjar alla sin första körning, och kör i sitt eget tempo och får den hjälp dom vill ha, så svar på din fråga: du är inte ensamm, många som är nya i år, mvh racedays

Hejsan!

Jag är lite(Mycket) sugen på att prova på bana.
Har aldrig kört bana innan, så finns det LGF-skyltar:va

Jag är alltså super amatör.

Funkar det ändå att vara med i lugn gruppen?

hej där, i lungn grupp är det bara lungt tempo som gäller! så där börjar alla sin första körning, och kör i sitt eget tempo och får den hjälp dom vill ha, så svar på din fråga: du är inte ensamm, många som är nya i år, mvh racedays

Okej, vad bra =)

Går det bra att komma med min hoj, som inte har sån båt under?

tja igen

hej, på mina körningar är det orginal utförande som gäller, samt bes och försäkrat som gäller så inga konstigheter.. :tummenupp
bara att anmäla dig å se glad ut /racedays/

Okej, vad bra =)

Går det bra att komma med min hoj, som inte har sån båt under?

hej, på mina körningar är det orginal utförande som gäller, samt bes och försäkrat som gäller så inga konstigheter.. :tummenupp
bara att anmäla dig å se glad ut /racedays/

Nu vet jag inte om min räknas som original.
Men den är iaf besiktigad i detta skick och försäkrad :)

Får nog göra det =).

Hur löser ni andra som har långt till banan med hemfärden? hem direkt eller stanna vid Svinesundsparken Motell?

Någon som har plats över på släp, i närheten av gbg som skall dit 22 eller 25juli? :hej
Skicka ett pm :Bugar.

hej, hyr en stuga i strömstad den helgen.. så blir det fest på lördagen, så är d att välja vilken dag lr ta båda.. saken är biff /racedays

Inga fler amatörer som vill komma och göra mig sällskap i LGF-föreningen =)

Bokat

Bokat och klart!
Jag och polaren kommer den 15!
Ska bli gött som fan att testa nya banan!
Blir andra bankörningen för mig i år och någonsin! Körde på Kinnekulle sist och "avancerade" från lugngrupp till medel så bokade medel här nu!

Prosjektlederen til Rakkestad Motorpark, Jon Ådalen lover at Rudskogen motorbane skal stå ferdig til 1. juli.
Motorbanen er i siste fase av ferdigstillingen av det som skal bli et av Europas råeste motorsportanlegg.

Detta låter som en grym upplevelse.. =) Så ni som inte har anmält er, finns d möjlighet för att prova denna bana för en kväll.
Vissa grupper är snart fulla men hemsidan uppdateras direkt, /racedays/

Har haft några heldgar förr där om åren.. men folk tycker att efter en kväll, så är dom hel slut i kropp å skäl.. vi brukar nästan få ut lika mycket på en kväll som en heldag i andra fall då många har 4grupper och lunch mitt på dagen en timma.. /racedays/

102 db är det som gäller.. så glöm inte db-killer hemma lr sätta på orginal systemen..
Trevlig helg å skål på er alla bikers /racedays/

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...