Någon som har planer på att åka till Kinnekulle Ring på lördag och köra bana??
Vet att det är Ducce, Triumph, Laverda, Moto-Gussi samt SR-Klubben som samkör. Naturligtvis måste man vara medlem i nån av klubbarna för att få köra, men om vädret är bra kan det ju bli ett kul utflyktsmål att komma dit och spana runt lite.
För de som vill köra är kostnaden 300:- för hela dagen (09.30-16.00) om jag inte minns fel!! Max buller är 103dB
Men det bör :a ganska bra ändå
Jag åker från Karlstad om det är nån som vill hänga på. Dock ska det vara hyfsat väder (inte regn)..........cocktailåkare jag vet
Ja e på, om det inte är som du säger "hällregn" ... Ska försöka komma iväg och hämta hem hojen idag
Förresten ... snutarna opererarde vid första trafikkameran sett från Kristinehamnshållet... de höll på att montera in nånting där, så om du har vägarna åt det hållet med BIL.... tänk på det
Det kommer jag att göra
Har aldrig kört på Kullen så det ska bli kul. Kommer nog att ta det lite försiktigt då det är en ny hoj och ny bana. Men man vet aldrig
Sökte dig på din ICQ igår (om jag tor rätt nr.) men var sen tvungen att ominstallera ICQ på burken min. Ifall du svarat och jag inte hörde av mig till dig igen!