Jag har en fråga när det gäller bankörning. Den frågan är: E d någon eller några som vet eller har bra tips på om man vill köra på bana?? Glöm allt som heter licens, orginalljuddämpare, försäkring etc. Jag vill veta vart man som hojåkare kan bli garanterad bantid mot kostnad utan något krångel. Har varit nere på Gotland ring ett par gånger, Karlskoga likaså men mer blir det inte...
Fan det är ju 20 mil till närmsta bana Svista (från Stockholm) men där e d samma gnäll. Orginaldämpare och licens.... Inte Intresserad!! Någon som känner som jag eller åtminstone kan ge tips...??! Börjar bli trött på att köra ifrån farbror blå på stackars E4an.......!
Fan det är ju 20 mil till närmsta bana Svista (från Stockholm) men där e d samma gnäll. Orginaldämpare och licens.... Inte Intresserad!! Någon som känner som jag eller åtminstone kan ge tips...??! Börjar bli trött på att köra ifrån farbror blå på stackars E4an.......!