Blå R1
Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Slår vad om att du trodde det handlade om mat!!!!
Mycket snack om att tex. Ducce hyperna ska vara riktiga bandräpare rakt från fabrik o Japs alternativen är rena touring hojar i jämförelse så då ställer jag ju mig frågan, varför?
Jo, jag vet det ligger lite godis i Duccen som typ hårdare fjädring, slirkoppling, ngt snäpp värre bromsar men motiverar det det högre priset och (vad jag förstått) hårdare serviceintervallet?
Dessutom, Rookie som jag är: Är detta värt ngt för mig?
O om du anser att svaret på den frågan är: Japp..
Hur ska jag då bära mig åt för att få prova en riktig Ducce på en bana?
Handlarna vill ju inte släppa ut dom på gatan ens o jag vill ju ta den till en bana!!
Sen har vi ju nästa grej, varför kör inte "alla" den värsta 749an i STD600?
Mycket snack om att tex. Ducce hyperna ska vara riktiga bandräpare rakt från fabrik o Japs alternativen är rena touring hojar i jämförelse så då ställer jag ju mig frågan, varför?
Jo, jag vet det ligger lite godis i Duccen som typ hårdare fjädring, slirkoppling, ngt snäpp värre bromsar men motiverar det det högre priset och (vad jag förstått) hårdare serviceintervallet?
Dessutom, Rookie som jag är: Är detta värt ngt för mig?
O om du anser att svaret på den frågan är: Japp..
Hur ska jag då bära mig åt för att få prova en riktig Ducce på en bana?
Handlarna vill ju inte släppa ut dom på gatan ens o jag vill ju ta den till en bana!!
Sen har vi ju nästa grej, varför kör inte "alla" den värsta 749an i STD600?