Bankörning & RR

Jag och styret har vart omkull :banana , ingen fara med oss :banana

Farfar imponerar med 39:or och jag är nöjd med ett gäng låga 42:or :)

Hör med flugan om regndäck.

Smakar nästan lite lecakulor i munnen än. :näsblod
Jag lyckades komma ned på 1.54.7 varvet innan vurpan efter att kört +2min alla andra pass :rullandeu

Men skönt att det gått bra iaf. Din hoj klara sig så när som på underkåpan eller?
 
Smakar nästan lite lecakulor i munnen än. :näsblod
Jag lyckades komma ned på 1.54.7 varvet innan vurpan efter att kört +2min alla andra pass :rullandeu

Men skönt att det gått bra iaf. Din hoj klara sig så när som på underkåpan eller?

Folk är nöjda om dom ökar en sekund lr två på en helg, å du trycker till med 6sek på ett varv..:hihi Filmerna ble hyffsade när kameran satt på din hoj, ska se till helgen om jag får in dom på datorn, såja ingen stress. :) Har förövrigt haft en toppenhelg på Anderstorp, fint väder, trevligt sällskap och helt sjukt go bana att köra.:yoparty
 
Last edited:
Last edited:
vet att du klockade mig andra passet jag körde två varv bra försök blomman men tror nog min laptimer tog alla varven dom andra passen

vet att du klockade mig andra passet jag körde två varv bra försök blomman men tror nog min laptimer tog alla varven dom andra passen

en st 48 tid och det va jag nöjd med sen myskörde jag runt på 1,50-1,58 beroende på trafiken

medan andra badade i lerca kulorna :näsblod
 
Last edited:
en bild på Förgöraren

Någon som vet vart man kan lägga upp dom bilderna som är något att ha märkte att inställning på syrrans kamera va piss när jag la in dem på datorn nu
 

Bifogat

  • förgöran.jpg
    förgöran.jpg
    94.3 KB · Visningar: 67
Sista bilden visar väldigt tydligt hur avspänt och avslappnat det är för lönekontot att besöka lecahavet med japanskt gods jmfrt med italienskt.

hahaha! hur lät de på släpet akta min italienska........ den stanna bara;) :)

Folk är nöjda om dom ökar en sekund lr två på en helg, å du trycker till med 6sek på ett varv..:hihi Filmerna ble hyffsade när kameran satt på din hoj, ska se till helgen om jag får in dom på datorn, såja ingen stress. :) Har förövrigt haft en toppenhelg på Anderstorp, fint väder, trevligt sällskap och helt sjukt go bana att köra.:yoparty

Bra kört:tummenupp vi väntar spänt på ett redigerat klipp:)
 
Last edited:
Folk är nöjda om dom ökar en sekund lr två på en helg, å du trycker till med 6sek på ett varv..:hihi Filmerna ble hyffsade när kameran satt på din hoj, ska se till helgen om jag får in dom på datorn, såja ingen stress. :) Har förövrigt haft en toppenhelg på Anderstorp, fint väder, trevligt sällskap och helt sjukt go bana att köra.:yoparty


Men.. Det är väl ingen som blir glad över att öka sina tider på en helg? :va ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top