Bankörning & RR

Tackar! Ska du köra hojjen på din avatar? Jag vill givetvis hejja fram en go mölndalsbo till seger. Hur känner jag igen dig?
Nej, ska köra på brorsans hoj se bild, vi behöver allt stöd vi kan få :tummenupp . Vi ska för övrigt slå Josh i Mura Räjsing som vanligt :D

Bifogat

• 7135.jpg
    7135.jpg
    218.2 KB · Visningar: 51
Last edited:
Nej, ska köra på brorsans hoj se bild, vi behöver allt stöd vi kan få :tummenupp . Vi ska för övrigt slå Josh i Mura Räjsing som vanligt :D

Vi är inte upplagda för hets då mina minnen från anderstorp fortfarande är starka.

Ni kan dock behöva nästan dubbla motorstorleken :tungan

Är det inträde på Mantorp på söndag? Och isf, har någon nån biljett till övers tro? :)

Är det inträde på Mantorp på söndag? Och isf, har någon nån biljett till övers tro? :)

Nej. ERF är alltid gratis :)

Vi är inte upplagda för hets då mina minnen från anderstorp fortfarande är starka.

Ni kan dock behöva nästan dubbla motorstorleken :tungan

Ja Wikbergarna borde ha minst 2 sekunders strafftid för att de fulåker på 1000cc :mad:

Last edited:
Måste tyvärr sälja dessa bandagar pga jobb :huvet
Banåkning.nu 28/29 aug Gelleråsen - Snabb grupp
Samma som ordinarie pris, 1500 kr

Banåkning.nu:
- Ktm finns på plats med hela sin trailer fylld med demo hojar som ni kan provköra på banan eller på vägen.

Testa rc8an för mig med!!!

Tel. 0768 - 88 99 55

Nån som vet ifall det är körning för gathojar på Falkenberg på onsdag? Deras kalender verkar ha försvunnit från sajten.

Jag bokar oxå imorgon om det inte ska regna. Jag kommer inte hinna åka förrän kl 15. Men man hinner gott o väl köra ner i lugnt tempo på drygt en timma så länge man tar den tråkiga motorvägen...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing