Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppar också falken tyvärr, men ni övriga kan behöva lite handikapp
![]()
Det var väl du som gick med handikapp efter falken förra året?![]()
Jag ska ner om jag hinner från jobbet.
Inga gubbar som ska upp till Gelleråsen 11-12:e?
Har stuga med platser kvar i för övernattning.
Ja fatta vilket stort handikapp ni kommer att få......

Jag och simpa åker ner till falken för första träningen imorgon 4/4.
Vilka blir det mer som kommer ner och fightas.
Hade hänkt på men saknar fortfarande en liten viktig detalj som ett bromsgrepp.
Hade hänkt på men saknar fortfarande en liten viktig detalj som ett bromsgrepp.

Bromsgrepp är för fegisar...![]()

Lär dig att använda det oxså, och inte torpeda folk efter rakanJaja men första träningen kan det avr askönt att känna att det finns där
HUr var första träningen blev det några varvrekord?
Ja, kom igen nu ... var det lika sköj som vanligt eller ännu mer sköj![]()
Lär dig att använda det oxså, och inte torpeda folk efter rakan
Ja man låg ju på dom tiderna man hade väntat sig efter en vinter, men så fanns det ju folk som Jonas och kent som låg och körde 50-tider redan på första 20 minutan. Tror kent var nere på 49,6 på sista passet![]()
Ironman och Simpa ska tydligen köpa BMX iställe![]()
Jag satte 1,18,57 på laptimern med Lawners gamla Michelin sulor som va som bakelit
jag ska ta ett kort nu när jag kommer ut till Garaget Danne så får du se nya batterier inhandlade![]()

Ironman och Simpa ska tydligen köpa BMX iställe![]()
Jag satte 1,18,57 på laptimern med Lawners gamla Michelin sulor som va som bakelit
jag ska ta ett kort nu när jag kommer ut till Garaget Danne så får du se nya batterier inhandlade![]()
Ironman och Simpa ska tydligen köpa BMX iställe![]()
Jag satte 1,18,57 på laptimern med Lawners gamla Michelin sulor som va som bakelit
jag ska ta ett kort nu när jag kommer ut till Garaget Danne så får du se nya batterier inhandlade![]()


Fan Gottis, jag är ju bara några sekunder efter dig med en standard Pugg
Skärp dig nu och gasa![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |