Rasorblade
Ny medlem
Gottschalk skrev:2289273Starta en ny sticky istället !!
Samåkning till o från banor o träffar, kanske den kan heta ??
Mvh Gottschalk
Lite svårt att få det att gå ihop om det blir fler samåkningar på samma gång?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gottschalk skrev:2289273Starta en ny sticky istället !!
Samåkning till o från banor o träffar, kanske den kan heta ??
Mvh Gottschalk

Rasorblade skrev:2289287Lite svårt att få det att gå ihop om det blir fler samåkningar på samma gång?!![]()
.
Gottschalk skrev:2289978Sant.
Det kan bli svårt att hålla isär olika samåkningar.
Men samtidigt så är alla på ett ställe.
Pest eller kolera ????![]()
Simpa skrev:2294875Tycker vi ska hålla tråden till just bankörning och rr och inget annat.
Kolla inlägg 1.
hållundan skrev:2296248Nu börjar jag ladda mentalt inför Gelleråsen den 18e. Det ska bli sköj.
Simpa skrev:2296604Träning tävling?
Lycka till iallafall![]()
Själv har jag och Mangan börjat ladda inför ERF:et på Gelleråsen den 22:e.
Är det någon som tänkt kör på Bikeweek och kan tänka sig att vara där dagen innan så behöver vi tankpersonal.
Simpa skrev:2296692Vi blir antagligen bara två på detta erf:et.
Så om du vill hjälpa till så är vi tacksamma.
Jag kommer inte köra SO:t och tror inte att Danne heller kommer köra det.
Du är välkommen![]()
Nä, endast allmänhetens åkning. Det kommer väl förhoppningsvis resultera i än mer sug efter licens och banhoj.Simpa skrev:2296604Träning tävling?
Lycka till iallafall![]()
Själv har jag och Mangan börjat ladda inför ERF:et på Gelleråsen den 22:e.
Är det någon som tänkt kör på Bikeweek och kan tänka sig att vara där dagen innan så behöver vi tankpersonal.
Akn78 skrev:2302728Finns det ingen kul bana att leka på i krokarna häromkring som är öppen jämt, gratis och allt? Eller något liknande så jag kan träna på att svänga?
Magnus skrev:2341064För de som vill läsa finns en racerapport från Karlskoga 30/7 på http://forum.wcx.nu/index.php?showtopic=5137&st=0&#entry48286.
Bilder mm hoppas jag att det kommer upp på www.wcxracing.se i veckan.
Magnus skrev:2341064För de som vill läsa finns en racerapport från Karlskoga 30/7 på http://forum.wcx.nu/index.php?showtopic=5137&st=0&#entry48286.
Bilder mm hoppas jag att det kommer upp på www.wcxracing.se i veckan.
flugan skrev:2349864Vilka i häraden har tänkt åka till Knutstôrp 11-13?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |