Bankörning & RR

Förgöraren skrev:
2185267 Vad är det för evenemang :confused: ... alltså, får "allmänheten" åka och krävs föranmälan osv.?

Och för mig som är ny i gemet, var ligger placet?

FÖRGÖRAREN :yoparty

(jo, jag vet att det finns sökmotorer å sånt ...)

Sviestad ligger i/vid Linköping och nu till helgen är det SM deltävling i RR och Supermoto. Så det är bara licenskörning i helgen. (vet inte när/om de har allmänhetens körning där) Mer info på www.lms.se
 
Magnus skrev:
2185412 Sviestad ligger i/vid Linköping och nu till helgen är det SM deltävling i RR och Supermoto. Så det är bara licenskörning i helgen. (vet inte när/om de har allmänhetens körning där) Mer info på www.lms.se

Alright, tack för snabbt svar! :tummenupp Tråkigt för mig att det "bara" var SM, destu mer sköj för andra kan jag tänka mig :)

Lycka till förresten :yoparty
 
flugan skrev:
2188512 Har det löst sig?

Vi fick i motorn idag, men växlingan funkar inte som den ska.
Vi tokmekade till halv ett på natten men fick det inte till att funka.
Det blir ingen LMS för mig.....FAAN :mad:
 
IRON MAN skrev:
2188595 Vi fick i motorn idag, men växlingan funkar inte som den ska.
Vi tokmekade till halv ett på natten men fick det inte till att funka.
Det blir ingen LMS för mig.....FAAN :mad:

Trist, men det borde väl gå att löas en sån bit som växlingen? Var krånglade?
 
IRON MAN skrev:
2188595 Vi fick i motorn idag, men växlingan funkar inte som den ska.
Vi tokmekade till halv ett på natten men fick det inte till att funka.
Det blir ingen LMS för mig.....FAAN :mad:

Gött att du fick tag på en motor i a f :tummenupp!

Går det inte att hitta friläget?
 
Last edited:
IMG_0354.jpg


Simpa va gör du för något :7peta

Danne ge fan inte upp förklara vad felet är så fixar vi det du har en plats att försvara
 
Jag tappade greppet lite...
Var rätt trött efter jag kört 45 minuter och sen råkade kasta mig.
Efter det fick jag ju släpa hojen genom lecakulorna till depåinfarten innan Danne fick hjälpa mig.

Felet är lite skumt och jobbigt att förklara.
Vi kan ta det vid annat tillfälle.
Får försöka få ordning på det i veckan.
 
Simpa skrev:
2196998 Jag tappade greppet lite...
Var rätt trött efter jag kört 45 minuter och sen råkade kasta mig.
Efter det fick jag ju släpa hojen genom lecakulorna till depåinfarten innan Danne fick hjälpa mig.

Felet är lite skumt och jobbigt att förklara.
Vi kan ta det vid annat tillfälle.
Får försöka få ordning på det i veckan.

Kommer du ner till Falken idag då
 
ja då börjar hetset blir det kanon väder imorgon så ska gottis banne mig slå sitt person bästa och ge Magnus och strider en goo fight i högfartan..det ryktas ju om att Simpa och ironman ska komma ner och träna inför åka långsamt loppet den 18 (ERF) medan jag och Magnus tränar inför B-racet samma dag men där handlar det ju om att köra fort inte spara på bensinen :7peta

så vilka tänker åka ner för att åka i Gatgruppen då har hört att Förgöraren tänker åka ner och pösör skarpa i alla kurvorna se så finns det några tappra Sporthojsrävar kvar lr har alla Krachat :tomten
 
Gottis skrev:
2214037 ja då börjar hetset blir det kanon väder imorgon så ska gottis banne mig slå sitt person bästa och ge Magnus och strider en goo fight i högfartan..det ryktas ju om att Simpa och ironman ska komma ner och träna inför åka långsamt loppet den 18 (ERF) medan jag och Magnus tränar inför B-racet samma dag men där handlar det ju om att köra fort inte spara på bensinen :7peta

så vilka tänker åka ner för att åka i Gatgruppen då har hört att Förgöraren tänker åka ner och pösör skarpa i alla kurvorna se så finns det några tappra Sporthojsrävar kvar lr har alla Krachat :tomten

Självklart skall jag ner i alla fall...... :banana

/P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top