Bankörning & RR

Är det någon mera från götet förutom jag,Simpa och Gottis som skall upp till Gelleråsen den 12april???
 
IRON MAN skrev:
Är det någon mera från götet förutom jag,Simpa och Gottis som skall upp till Gelleråsen den 12april???

ser ut att bara bli vi :(

glöm inte tränings lägret innan SM också men det är ju licens krav på det med.
men den 1/5 så är det en hel dag på Anderstorp som humlan och skalman håller i kostar 1000 rikstaler från kl 9-17 .och då brukar det va öppen depå gasa till du storknar ju

kinnekulle hoppar jag efter som det är krav på reggade hojar om det är med Raceworld ,mantorp ska jag köra..sen blir det väl bike week på Gelleråsen
 
För en oinvigd, vad är det för skillnad mellan SM och SO?

Jag är förövrigt endast bokad på Kullen 29 april än så länge. Mer lär det bli.
 
Gottis....
Vilket träningsläger?? Var hittar jag info om Anderstorp med Humlan och skalman??
 
IRON MAN skrev:
Gottis....
Vilket träningsläger?? Var hittar jag info om Anderstorp med Humlan och skalman??


Vill du veta så skicka humlan ett PM tror inte datum e spikat än
 
Magnus skrev:
Ta all träning ni kan få gubbar. Ni lär behöva det :arsele och jag med


Det är ju det jag skall göra....sedan skall du faan få kämpa för att ligga före...
Det är inte långt kvar nu :banana
 
Sådär ja, nu börjar det ordna upp sig :tummenupp
Men satan vad grus det är ute :4skrika
Nu är jag sugen!
 

Bifogat

  • S1.JPG
    S1.JPG
    115.2 KB · Visningar: 356
Simpa skrev:
Sådär ja, nu börjar det ordna upp sig :tummenupp
Men satan vad grus det är ute :4skrika
Nu är jag sugen!

Rocken roll :yoparty :yoparty

hur känndes det då .Gick som fan va? körde du med däckvärmre först lr :D:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top