Bankörning/Roadracing

Tänkte påminna damerna och herrarna om att det under helgen som kommer (28-29 maj) förrättas SM i roadracing på sviestadsbanan.
Funktionärer behövs alltid, och allas hjälp är uppskattad och välkommen.

För er som inte vill slita på hOjjDeckKen så kommer jag att åka ner med bil, och platser finns över.
Passa på att se lite snabba gossar och töser så nära som man kommer utan att vara med själv. :D

Tänkte påminna damerna och herrarna om att det under helgen som kommer (28-29 maj) förrättas SM i roadracing på sviestadsbanan.
Funktionärer behövs alltid, och allas hjälp är uppskattad och välkommen.

För er som inte vill slita på hOjjDeckKen så kommer jag att åka ner med bil, och platser finns över.
Passa på att se lite snabba gossar och töser så nära som man kommer utan att vara med själv. :D

Jag och Anton ska ner på lördag och jag ev, på söndag. Är sugen på hojen om det är fint väder.

Jag och Anton ska ner på lördag och jag ev, på söndag. Är sugen på hojen om det är fint väder.

Jag kommer sova kvar i Linköping, då jag är en lat och snål jävel. :D
Verkar som det blir fullt i min bil då jag skall ta med lite skräp ned dit.

Har en plats i bilen om någon vill åka med ner tidigt i morgon och hem på söndag.

Fasen vad gott att köra på bana "gratis" . Fegranden ligger på Sviestad och gottar sig.
Köra på bana är fan bäst.:)

Fasen vad gott att köra på bana "gratis" . Fegranden ligger på Sviestad och gottar sig.
Köra på bana är fan bäst.:)

Visst är det underbart? :D
Kul att se ett gäng från holmen där nere. Hocken lekte cross, men klarade sig ju bra ändå.

Min körning blev ju bara ett pass på världens motorstarkaste EU-moped. :(

Last edited:
Gelleråsen

Tack grabbar för en kanondag på Gälleråsen! Det här gör vi om tycker jag!
/T

Mycket lyckat :tummenupp Jag fick ihop c:a 22 mil men då stod jag mycket i depån och flåsade och hoppade även det sista passet. Idag känns det i kroppen att man börjar bli gammal:D Men som sagt, en skitkul dag med mer körning än man orkade med!

/R

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...