Bankörning på MittSverigebanan lördag 12/6

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Som rubriken lyder så finns det planer på att "Sista minuten" boka MittSverigebanan nu på lördag den 12e Juni. Priset blir då ca 18000 som MAX och vi siktar på att bli 20st som kör och alltså 900kr per skalle.
I princip självkostnadspris men avrundat uppåt till närmsta hundring. Blir det fler som anmäler sig får vi ordna nått sätt att återbetala på plats på lördag. 23st blir 800kr. 26st blir 700kr. 30st blir 600kr osv...

Om anmälda stannar på runt 20st så kör vi "Öppen depå", dvs fri körning hela dagen. Blir vi uppemot eller fler än 30st får vi diskutera nån typ av eventuell uppdelning om det finns risk att det blir trångt på banan. Typ två halvtimmespass.

Banan låses upp ungefär 07.30 på morgonen och när alla kommit iordning så kör vi igång.
Kl 16.00 avslutas körningen och ALLA hjälps åt att återställa banan.

Nu till betalningsinfo:

För att vi ska kunna boka gäller det att alla som vill köra har betalat in 900kr senast onsdag 9e Juni och pengarna måste vara oss tillgängliga då för att vi ska kunna boka banan på torsdag.

Detta är jätteviktigt då vi inte vill eller kan lägga ut dessa summor själva.

Inbetalning sker till UMCC:s PG konto
PG-konto: 66 54 76-8

För att underlätta för oss att veta vilka som betalat vad så skriv ert namn eller SH nick som inbetalningsmeddelande och skicka sedan ett PM till antingen mig Thommy eller Robert. Skriv Lördagskörning Midlanda som rubrik :tummenupp

Lista för lördag:
1. Lill-Erik
2. Noc
3. Kebabgutten
4. Henco_norr
5. P-nutZ
6. Jazen
7. yiu-han
8. RJ
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

osv... Fortsätt fyll på denna.

Viktiga Detaljer

Denna körning är ingen organiserad körning med flaggvakter osv utan all körning sker på eget ansvar.
UMCC står enbart för bokningen då vi har en körning på fredag som vi arrangerar och intresset för lördagen har växt under tiden.

Anmälan med inbetalning är bindande så var säker på att du vill köra då inga pengar betalas tillbaka för att du inte dyker upp.
Däremot om det blir för få anmälda så ordnar vi återbetalning antingen på fredag på plats för er som kör även då eller tillbaka direkt till ert konto.

Undrar ni något, skriv här eller testa ring mig på 070-3407906. Svarar om jag inte är upptagen med jobbet.

Last edited:
Hade du egentligen behövt frågat om jag skulle vara med? :) Men tyvärr så är jag bortrest (KISS, Europe å Mustach på Stockholms Stadion, du vet). Annars hade man ju varit gjuten. Hoppas att körningen blir av och att ni får en härlig bandag. Vi ses ju nu på Fredag i alla fall :tummenupp

Jag kommer inte jag heller tyvärr! hoppas att ni får ihop körningen.
/Ingemar

Intresset för billiga banåkningsdagar är lågt så det verkar som om denna lördag blir inställd redan innan den är bokad.

Minst 12 st inom 2-3 dygn om vi drar ut på tiden till max. Känns som ett stort tyvärr till er som vill köra.

Men än kan det hända mycket...

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back