Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur.cbjorkman skrev:Blev det några bra varvtider?![]()
RJ skrev:Jovars, första ggn med riktigt laptimer dessutom, m.a.o nu kan man inte skrävla om hur bra man har kört när någon klockat med timglas eller gökur.![]()
Tjata, eftersom du är min favorit halvfinnecbjorkman skrev:Du undviker frågan![]()
RJ skrev:Tjata, eftersom du är min favorit halvfinneså ska jag svara.
Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.
Micron Light MCL, 2100:-, 200:- mindre än Alviks mc i Sundsvall tar.cbjorkman skrev:Ok, vilken laptimer har du köpt förresten? Bra pris?
RJ skrev:Tjata, eftersom du är min favorit halvfinneså ska jag svara.
Bästa 1:01:69, hade nog kunnat bli ännu bättre mot slutet av dagen men oljespillet satte stopp för det, hade inte ens igång laptimer två sista passen.
Synd på oljan för det gick kanonbra mot slutet, kanske till och med någon 1:00-tid hade kunnat dyka upp på displayen.
Suzukiman skrev:Leffe har efter onsdagens träning på Mitt Sverige, där han körde våran racehoj. Slängt R1 i soperna och spanar för fult efter något bättre objekt.![]()
![]()
.......
leffe75 skrev:Skulle inte vara fel att få lite mera träning på Sukkan inför falkenberg 11/9 men det ordnar sig säkert![]()
Suzukiman skrev:Du med din otroliga rutin ska väl klara av detta lätt![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|