Bankörning Mittsverigebanan tors 24/6!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Men vilket helvete. Hoppas fanskapet funkar nu....

Nån måste ha en däckvärmare fram å låna ut imorgon. Vem?

Bifogat

• DSC00554.jpg
    DSC00554.jpg
    165.8 KB · Visningar: 69
Hör med olle kanske han kan svänga förbi mig å hämta upp mina?

Bra tänkt. Så får det bli. Ska ringa honom.

EDIT: Snacka om abstinens. Tror det var länge sen jag var så här laddad. Jag villa bara köra över eller åtminstånde skada nån. Kanske min favorit hackkyckling kan ställa upp.

Last edited:
Men vilket helvete. Hoppas fanskapet funkar nu....

Nån måste ha en däckvärmare fram å låna ut imorgon. Vem?

Annars har jag ett par för 1300kr:D Men du får ju även låna framstrumpan om du svänger förbi. Grattis i alla fall till veckans snabbmeck.
//Farfar

Ja jag hade kul igår och det blev mycket kört dessutom. :tummenupp

Fast jag har blivit hes, kanske för att jag skriker av glädje medan jag kör...

Tänk nu på att detta blir ett återkommande event varje vecka. Så berätta om det för era kompisar så vi kan få ihop nog många varje gång.

Vi måste bli snabbare och snabbare...Övning ger färdighet.

Tänk nu på att detta blir ett återkommande event varje vecka. Så berätta om det för era kompisar så vi kan få ihop nog många varje gång.

Vi måste bli snabbare och snabbare...Övning ger färdighet.

Vi får se till att det blir regelbundna körningar i sommar.

Du imponerade stort i går, först tillverkade du ett främre depåstöd av en gammaltrappa och sedan lyckades du trolla bort bultarna som håller bromsoken fram SAMTIDIGT som du ligger och åker 57:or, det hade inte ens Joe labero lyckats med:tummenupp

Vi får se till att det blir regelbundna körningar i sommar.

Du imponerade stort i går, först tillverkade du ett främre depåstöd av en gammaltrappa och sedan lyckades du trolla bort bultarna som håller bromsoken fram SAMTIDIGT som du ligger och åker 57:or, det hade inte ens Joe labero lyckats med:tummenupp

Måste vara ren hämndlystnad som bränsle i tanken med tanke på hur hojen såg ut efter hans fadäser. Back with a vengeance. :)

Första gången jag körde på bana igår och det var skitkul! :tummenupp Det gick inte så fort för mig men det blir flera körningar i sommar så jag kanske lär mig. Verkar vara ett trevligt gäng som kör och det var väldigt kul att kolla på snabba gruppen när dom körde.

Tack för kaffet

Detta gör vi igen och igen och ...

...igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen ... :tummenupp

Ska säga berzan att han ska lägga upp lite.... måste piska han lite först för att han inte är inloggad här på sporthoj:whip

Last edited:
Ska säga berzan att han ska lägga upp lite.... måste piska han lite först för att han inte är en member här på sporthoj:whip

Klart jag är member, men jag har lagt alla bilder på Facebook. Så leta efter Lars-Åke Persson där så kan ni se dom i mina album.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT