Bankörning med WEMI - Gelleråsen 8/7 eller 30/7

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Åsa skrev:
Om du hjälper honom (läs: sponsrar) honom med en del till däcken hjälper han dig säkert :cool:

Åsa, ibland visar du tecken på en oanad klok- och vishet. Jag förstår inte... :skrämd :D

Re: Re: ??

Åsa skrev:
Tack för upplysningen, men ser det lite mer som att Miinins racing school är mer lärande än en vanlig träning. Och om jag pallar så planerar jag att köra både den 8/7 samt på tränigen den 9/7.

Xeno, ska du du köra den 8/7 eller 9/7?

Vet inte, förmodligen behöver jag träningen men jag måste kolla med regeringen också, hon slår så hårt närt jag är olydig (aj aj..) :(

om jag kör så blir det den billiga varianten den 8:e.....

Åsa skrev:
Om du hjälper honom (läs: sponsrar) honom med en del till däcken hjälper han dig säkert :cool:

Skall jag sponsra ännu mer ? Har redan ordnat fram slicks till kraftigt subventionerat pris som ligger och väntar på honom. Apis är väl mer eller mindre fullsponsrad, kraschpuckar från Gustav, mek hjälp av Chrille, subventionerade däck osv. Listan kan göras lång. :D

Chrille skrev:
Praktiskt om du ska envisas med att kasta dig i depån :crash

Vadå???? :confused:
Jag kasta hojar i depån?? :notme
Har jag aaaaaaaaaaldrig gjort :D :D

Idag har jag hämtat ut mitt nya bromsgrepp så nu djävlar :finger väntar jag bara på en ny pulsgivare till hojen :gråta eftersom jaf lånade ut min den 29 till en kille som hade en hoj som åt upp små, snälla ,lånade pulsgivare.... :tummenupp :tummenupp

Har fått åka väldigt liten :fakta , väldigt trång :fakta och hysteriskt varvande VFR400R i en veckas tid nu :rock :rock

abstruse skrev:
Åsa, ibland visar du tecken på en oanad klok- och vishet. Jag förstår inte... :skrämd :D

Det är bara att vänja sig :cool: Vänta bara tills att kör om dig på banan. detta lär ju dröja länge....men iallafall ;)

Nå, kunde jag få webbadressen med mera info om Miinin körning herr Apis :whip

jiwe skrev:
Skall jag sponsra ännu mer ? Har redan ordnat fram slicks till kraftigt subventionerat pris som ligger och väntar på honom. Apis är väl mer eller mindre fullsponsrad, kraschpuckar från Gustav, mek hjälp av Chrille, subventionerade däck osv. Listan kan göras lång. :D

...nu saknas bara en glädjemätande Laptimer... :rolleyes:

Snabbe_jag skrev:
Inte att det ska ta så lång tid :fakta

Nä, att varva mig måtte sannerligen gå ganska raskt. Man får vara tacksam så länge man inte får parkeringsböter och Jessica inte häcklar en till döds... :(

Catman skrev:
Vadå???? :confused:
Jag kasta hojar i depån?? :notme
Har jag aaaaaaaaaaldrig gjort :D :D

Idag har jag hämtat ut mitt nya bromsgrepp så nu djävlar :finger väntar jag bara på en ny pulsgivare till hojen :gråta eftersom jaf lånade ut min den 29 till en kille som hade en hoj som åt upp små, snälla ,lånade pulsgivare.... :tummenupp :tummenupp

Har fått åka väldigt liten :fakta , väldigt trång :fakta och hysteriskt varvande VFR400R i en veckas tid nu :rock :rock

Vadårå? 400 varvar väl inget? 8000rpm vid 120km/h :rock

Jag vill också upp till åsen och brumma. börjar bli några år sedan sist. Det är själva sjuttsingen att det ska vara något så simpelt som jobb ivägen. :6surkart

Catman skrev:
Ska jag ta med tavlorna så du får se fler motiv????
OM du var nöjd med Haga'n förståss???? :D

Jajemensan, den var jättefin. Ta gärna med några Rainey-tavlor, alltid kul att ha en tavla på Hero #1.

Nä tyvärr

abstruse skrev:
Jag samkör med Palte, så vi får kolla med the Master of the Fulkawa.

Edit: Jag stammar...

Ni Får klara er utan mig. Måste tyvärr jobba, killen som brukar sköta mitt jobb när jag är ledig har semester hela Juli.

Jag ska också köra den 8/7, så nu behöver ni inte vara oroliga för att vara långsammast, för det är min plats :tummenupp
/Henrik

Nån som ska övernatta från måndagkväll.....??? o har ni i såfall boende.... ??

Jag behöver sängplats...och vandrarhemmet har ju bommat igen..!! Dumt..!!!

Har inte kollat Lunedets camping än..!! Vill nån dela en stuga??

Madhonda: mycket möjligt. Måste få klara besked från mina eventuella reskamrater först, sedan vet jag om vi ska övernatta eller inte.

Vi kommer upp måndag kväll, Team Lilltösen + Boxer, men enligt planer bor vi hos bekanta. Om detta ändras hör jag av mig igen.

Åsa :hej

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...