Bankörning med UMCC på Mittsverigebanan lör 16:e Augusti 400kr

Och alla (nästan) fick du taget såna däringa trevliga racebilder när de tar en kurva. Men mig fångar du rakt fram så man verkligen ser hur liten mopeden är under en riktig man.... :D

Kul att se att några av de bilder jag tog på snabba gruppen gick att använda. :tummenupp

Jahapp, jag kom sist, här också! :hihi Grymt snygga bilder dessutom! :tummenupp
Har du fler bilder på den silverfärgade rettan med nummer 76?

Ska kolla när jag kommer hem :tummenupp

Mig missade du.

Ska kika om jag hittar nån på dig också!

Äääääntligen hittade du ut på banan med den där gamla Yamman! Som den har längtat! :arsele

Vilken skillnad att åka med R1:an jämfört med 750:n...chassi, bromsar, motor...allt är så sagolikt mycket bättre.

Last edited:
Tack så jättemycket cbjorkman! Fina bilder. Om du har fler bilder så skulle jag vara intresserad. Om det är enklast så skulle du t.ex. kunna kopiera alla bilder osorterat till en skiva. Jag bor i Umeå. PM:a om det är möjligt att ordna.

Tack så jättemycket cbjorkman! Fina bilder. Om du har fler bilder så skulle jag vara intresserad. Om det är enklast så skulle du t.ex. kunna kopiera alla bilder osorterat till en skiva. Jag bor i Umeå. PM:a om det är möjligt att ordna.

Jag kan packa ihop alla bilder och slänga upp på UMCC servern så kan alla tanka dom därifrån. Men det blir först imorn.

Det blir mindre glas splitter på banan om man krashar.

Fast nästan inga hojar har glas nuförtiden utan det är plast och då är det onödigt att tejpa lyset. Det där med att tejpa är nog något som bara lever kvar från förr.

japp de va kanonkul! synd att man inte fick köra sin egen hoj mer än 5-6 varv, tur man har kompis som lånar ut sin 07:a på BANAN! :va

Jag vet att Cbjorkman som sitter på bilderna har lite dåligt med internet hemma just nu så all kommunikation över nätet sköts från andra ställen.
Men ha tålamod så får han säkert upp bilderna snart.

Jag har problem att connecta till umcc servern via winSCP. Är det nån port som behöver öppnas nu efter routerbytet Ouroboros (verkar som port 22)?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra