wheelie82
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Hej!
Jag tänkte börja åka lite bana med min husa till våren och undrar lite hur man ska gå till väga. Har letat lite här och på andra ställen men hittar inte riktigt den info jag behöver. Det jag är ute efter är i princip bara en plats tom på mötande trafik så man kan stå på lite i kurvorna..
S.k. bandagar verkar så himla uppstyrda, eller vad tycker ni? Har funderat en del på SMC:s ban-dag i falkenberg, är det nåt att satsa på? Känns mer som det är lämpat för sporthojar med tanke på banan och så. Har inte kört bana tidigare men en hel del på gata och nu vill man ta åkandet ett steg till. Så en liten steg för steg-guide skulle sitta fint om någon orkar.
Bor förresten i gbg så är det i närheten så skulle det sitta fint, örebro funkar också.
Mvh wheelie82
Jag tänkte börja åka lite bana med min husa till våren och undrar lite hur man ska gå till väga. Har letat lite här och på andra ställen men hittar inte riktigt den info jag behöver. Det jag är ute efter är i princip bara en plats tom på mötande trafik så man kan stå på lite i kurvorna..

Mvh wheelie82