NR:7
Team NR:7 Racing 2oo4
Som det ser ut nu så är det så dåligt intresse så det är frågan om det är lönt o göra nåt mer. Tråkigt men sant.
illa Tycker ju banan är helt okej och rolig som fan!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som det ser ut nu så är det så dåligt intresse så det är frågan om det är lönt o göra nåt mer. Tråkigt men sant.
Du behöver inte hålla ögonen öppna, kika här.Njä, blir nog bakfull på Jamtli för min del imorrn som det ser ut nu...
SMC-kurs i juli låter intressant som faen, ska hålla ögonen öppna!
Vet du, det tror jag inte.Kul att det gick så bra för er! Hoppas jag kan vara med på riktigt nästa gång men tack för att man fick prova några varv! Nu ser man grymt mycket fram emot SMC körningen i Juli!
Kan leva med att du kommer köra åttor kring mej Ricken!![]()
Du behöver inte hålla ögonen öppna, kika här.
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=4761
Det där ser jäkligt intressant ut, men en tredagars lär bli svårt att klämma in i schemat tyvärr...![]()
Du skulle sagt till så hade jag tagit framm trollspöet o ollat iordning hojen din.Tack alla som kom och körde och snackade strunt
Jag körde hårt på att vara snabbast i depån med min red-bull honda, blev inte så mycket körning, alldels för mycket hjärnspöken. Får fixa det i juli om jag har pengar så det räcker till tredagarskursen. Tror det skulle släppa fint med lite pep, och lite bättre dämparinställningarna, det gungade ganska mycket på sina ställen nu. 100kg Hinkas på en hoj med dämparinställning för 60kg japan är inte helt optimalt.
Du skulle sagt till så hade jag tagit framm trollspöet o ollat iordning hojen din.![]()
Bra det, ska handla nytt framdäck jag, ev klarar jag mig på det bakdäck jag har på nu, plus det som ligger i garaget och det framdäck jag köper, så kan jag köra hela Molanda långhelgen.Skulle ställt in hänget lite, och kanske vrida på lite komprission. Vi får kika på det sedan. Det verkar som det blir knix i Svensta iaf.
Bra det, ska handla nytt framdäck jag, ev klarar jag mig på det bakdäck jag har på nu, plus det som ligger i garaget och det framdäck jag köper, så kan jag köra hela Molanda långhelgen.
Ta med dom då så kör jag slut på domJa, jag TROR att jag har råd att investera i en uppsättning nya däck, tror det blir medium fram och endurance bak.
Ska be en polare hjälpa mig med hänget i veckan så jag får till det IAF, så kan vi finjustera lite sedan, du som suttit hela vintern och kollat på dämparinställningar
EDIT: Kanske att jag med mitt tempo skulle klara 1-2dagar till på mina däck, men känns efter vurpan som att jag inte litar på dom fast jag vet att det inte är i däcken det sitter.
Visst sa jag det, basic fram o sport bak tror jag var rekomenderat.Suspension for mortals Hinkas!! Det är en rätt lång utbildning i videoform.
Bra som tusan förutom gubben som pratar som har ticks.. host/harklar sig hela tiden på ett suspekt sätt ;-).
Såg föresten på min hojj att den stod i comfort läge bak.. Inte optimalt för banåka..
Suspension for mortals Hinkas!! Det är en rätt lång utbildning i videoform.
Bra som tusan förutom gubben som pratar som har ticks.. host/harklar sig hela tiden på ett suspekt sätt ;-).
Såg föresten på min hojj att den stod i comfort läge bak.. Inte optimalt för banåka..
Ta med dom då så kör jag slut på dom![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|