Bankörning Järpen 5-6 Juni

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
All info samt anmälan sker via www.99riderz.com/bana

Från början var planen att även köra stuntkörning där uppe samtidigt som bankörningen. Men flygfältet var inte tillgängligt för oss vid den tidpunkten.

Sidan kommer att ändras under veckan och informationen på den kommer uppdateras.

Är ni intresserade så kika in där och höll ögonen öppna.
Ev kommer det finnas en del motardhojar för provkörning där. Vi får se om vi får någon uppbackning på det.

Ljudkravet är 95db, vid förbipassering på rakan!!

frågor: bana@99riderz.com

Last edited:
95dB som decibelkrav. Får plocka fram min gamla FS1a med 5 halva o stoppa i insatsen då ;)
Inte vi som sätter kraven, vi bara lever efter dom.
Men du är hjärtligt välkommen. :tummenupp

Ja, plocka upp hojen och stoppa en varmkorv i dämparen, vi kan dela på den i min ambulans sedan, om den är färdig då...

Nu är sidan uppdaterad med information.

Mer info om Husaberg kommer med demo hojar läggs in när vi får besked.

Va ju upp förra året och körde med gammel 900rr hehe får väll smeka upp med nya hojen kanske om man får på häng från nicklas som sist den blire kröka och grilla i byn på kvällen :P

Va ju upp förra året och körde med gammel 900rr hehe får väll smeka upp med nya hojen kanske om man får på häng från nicklas som sist den blire kröka och grilla i byn på kvällen :P
Fick klart igår att vi kan campa inne på området, jag kommer vara där hela helgen, fre-sön. :tummenupp

Fick klart igår att vi kan campa inne på området, jag kommer vara där hela helgen, fre-sön. :tummenupp

coolt :D
men ja vet inte om ja vågar komma du har väll inte förträngt när jag slangade om dig på rakan och jag fick svartflagg ;):rolleyes:

coolt :D
men ja vet inte om ja vågar komma du har väll inte förträngt när jag slangade om dig på rakan och jag fick svartflagg ;):rolleyes:
Nu var det ju inte slangningen du fick svartflagg för utan för att du körde om mig. :P

Så vi kan köra vartannat pass så är det lugnt.

Fick ju ledigt ändå denna helg som det verkar så jag får väl se till att bygga klart fartakuten så jag kan bo i den. Bara att ta med luftmadrass och sovsäck, kanske kan svänga in på jula/rusta eller något och plocka upp sådant på vägen dit.

Nu var det ju inte slangningen du fick svartflagg för utan för att du körde om mig. :P

Så vi kan köra vartannat pass så är det lugnt.

hehe :P vore kul och komma upp ska höra med polaren och se om de finns möjlighet, när är sista anmälan ?

hehe :P vore kul och komma upp ska höra med polaren och se om de finns möjlighet, när är sista anmälan ?
07.59 lördag morgon. :)

Men först till kvarn.

Ja grilla är aldrig fel.
Kikade lite på Fartakuten i helgen och ska köpa mig två skivor konstruktionsplywood så är den snart last-/sovklar. Det är nog inte så himla mycket som måste göras innan det går att stoppa in hojar där i.

Ja grilla är aldrig fel.
Kikade lite på Fartakuten i helgen och ska köpa mig två skivor konstruktionsplywood så är den snart last-/sovklar. Det är nog inte så himla mycket som måste göras innan det går att stoppa in hojar där i.
Du åker upp själv eller?

Nu börjar det närma sig :banana

ja och ja har insett att det krockar med en fest här i byn som är engång om året med öl tält osv så de går lite före tyvärr.. Men ska ni inte ha nån mer Körning? :D

ja och ja har insett att det krockar med en fest här i byn som är engång om året med öl tält osv så de går lite före tyvärr.. Men ska ni inte ha nån mer Körning? :D
Som det ser ut nu så är det så dåligt intresse så det är frågan om det är lönt o göra nåt mer. Tråkigt men sant.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul