RJ
God & glad kexchoklad!
Ja jättetråkigt, dyrt är det visst också!Wagge skrev:2543505Sluta nu, jag vet ju att det bara "såg" roligt ut, bankörning är i själva verket ganska trist...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jättetråkigt, dyrt är det visst också!Wagge skrev:2543505Sluta nu, jag vet ju att det bara "såg" roligt ut, bankörning är i själva verket ganska trist...![]()
RJ skrev:2543533Ja jättetråkigt, dyrt är det visst också!![]()
HAHAHA!Leffe skrev:2545311
(Hittade en Smilie på när din hojjar bråkar)
Guldbyxor hade suttit fint då kanske jag har råd att köpa nya sommarskor nästa vår. Hade inte råd med nya denna sommar... 10 år gamla gympaskor rockar!Leffe skrev:2545311Dyrt?!
Du verkar ju vara pojken med guldbyxorna![]()
Gick din nya tjejhoj snabbare än den "gamla"?
(Hittade en Smilie på när din hojjar bråkar)
![]()
![]()
RJ skrev:2546239Guldbyxor hade suttit fint då kanske jag har råd att köpa nya sommarskor nästa vår. Hade inte råd med nya denna sommar... 10 år gamla gympaskor rockar!
Mina nya tjejhoj går fint, som i alla förhållanden tassar man runt lite, krusar och känner på varandra sedan när man förhoppningsvis blir mer varm i kläderna då är det pang på rödbetan.![]()
Mell skrev:2547604Det gäller att prioritera, mina gympisar är lika gamla, knappt använda.
Sätt in en värmepump i huset och lägg besparingen du gör på hojdelar.![]()
obruT skrev:2548157och för att göra reklam ska man första fråga en moderator om lov![]()
såg BÅDA bilarna på långgatan för nån vecka sen (hadde inte tid att stanna)((hämntning från dagis))
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |