Bankörning Gelleråsen måndag 11 sep Actionpics

2 Platser i lugn säljes. har tyvärr fått lite transportproblem om ingen har en plats över på ett släp (för en eller två allt av intresse) från göteborg eller närheten, så har jag två platser till salu.

pm:a svar

Hej!

Det låter ju jätte skoj synd bara att man inte får köra man har ju inte åldern inne än

Det låter ju jätte trevligt synd att man inte får köra, man har ju inte åldern inne riktigt än:(

Hulken_1 skrev:
2448456 Vädret kommer bli perfekt för en bandag på hösten:tummenupp
Ska bli kul att köra på Gelleråsen igen:)

Hur vet du att vädret ska bli perfekt?

Last edited:
ja det här ska bli skoj....hoppas det kan bli mer än ETT (1) pass utan vurpor...minns ju mantorp...:D

Tackar for en fin dag pa banan med fint flyt i tidsschemat och snabb bortforsling av klotade hojar. Trott i kroppen men nojd med en kul dag och trevliga manniskor i depan:tummenupp

/Lasse med touringsvålen i bak

Var riktigt jävla kul... många som körde av förvisso men men...Hoppas det gick bra med killen på Polkarettan.
Blir fler gånger!

tackar som fan killen på sjukan för lånet av fotpinnen....:pannkyss hoppas det blir bra....

Ja för sjutton. Premiär både för klotning och tvåtakt. Anar jag ett samband? :)

Tack för en, som vanligt, perfekt bandag! :tummenupp
(En filmsnutt från medelgruppen kommer upp om några dagar.)

Skitkul dag, en av actionpics bättre oxå tror jag, men slicks gäller i fortsättningen...racetecen håller ju inte:va
:D :D :D

Bra arrangemang som vanligt men jag hade nog föredragit 15 minuters pass eftersom vi var fyra grupper. Nu vart väntan mellan passen 1 timme och det är låååååångt!

Själv tog man oskulden och är nu medlem i klotklubben :näsblod
Gick bra både med mig och hojen men axeln och något vid revbenen protesterar vilt så fort man ska röra sig.

Last edited:
sandstream skrev:
2453316 Bra arrangemang som vanligt men jag hade nog föredragit 15 minuters pass eftersom vi var fyra grupper.
Nu vart väntan mellan passen 1 timme och det är låååååångt!

Gick bra både med mig och hojen men axeln och något vid revbenen protesterar vilt så fort man ska röra sig.

...Du skulle jue inte försöka åka om "fabbor" sa jag jue...:pannkyss
men du hade grymt bra fart fram tills du gjorde en ferdinand och lukta
på blommorna mitt framför näsan på mig ! Skönt att det inte vart värre, du har utvecklats enormt i år :tummenupp /M

Last edited:
Nogger skrev:
2453322 ...Du skulle jue inte försöka åka om "fabbor" sa jag jue...:pannkyss
men du hade grymt bra fart fram tills du gjorde en ferdinand och lukta
på blommorna ! Skönt att det inte vart värre, du har utvecklats enormt i år :tummenupp /M
Tack :tummenupp

Hoppas det gick bra med killarna som klotade i depåkurvan, de hade gärna bytt med mig.

Last edited:
sandstream skrev:
2453316
jag lyckades vurpa lite på Rörken igår och verkar ha fått likadana skador... axeln protesterar + revbenen vid djupa andetag.

Åkte förbi St Göran och röntgade allt, inga sprickor eller brott i alla fall.

Satt på läktaren mitt framför när polkarettan gick omkull i depåkurvan... fatta inte vad som hände, måste fått ett riktigt konstigt släpp.
Helt plötsligt studsade både hoj o förare om varandra mitt i utgången. O varför fanns inga flaggvakter ute då? Kunde ju gått värre om inte folket runt omkring där börjat vifta till sig uppmärksamheten från övriga fältet...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra