Bankörning/flaggning på söndag 24 maj, samåkning?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det någon som ska till sturup på söndag och antingen flagga eller köra bana? Kunde vara roligt om man samkörde dit. Vet inte hur lång tid ni som ska köra bana måste vara där? Men funkisarna ska vara öhh 30min? innan. Gör inget om man är lite tidigare.

Samling: Hydromacken på svågertorp, kl?

Någon som är sugen? Finns kanske folk som bara vill hänga med och bara hänga? :tummenupp

ja ska flagga o inskrivingen för förarna startar 1 timme innan o stänger 30 min innan första passet

Trevligt att ni är flera härifrån som ska flagga, det är jag som är DC på söndag.

Gällande tider så finns dessa på hemsidan:

Sturup Raceway 24 maj

Hållpunkter för dagen:
11:45 Grindarna öppnas
12:00-12:35 Anmälning öppnar/stänger
12:30 Flaggvaktsmöte
12:40 Förarmöte

http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=4

Om ni har önskemål om vilket torn ni vill stå i eller om ni vill stå tillsammans med någon ni känner så PM:a mig så ordnar jag detta. Posteringarna hittar ni nedan (OBS, vi använder inte nr2). Om jag dessutom kunde få era "riktiga" namn och mobilnummer ihop med PM:et så underlättar detta anmälningen.

Glöm inte anmäla er i god tid innan flaggmötet så ni får era poäng!

Vi ses på söndag! :hej

Bifogat

• SRW posteringar.jpg
    SRW posteringar.jpg
    68.4 KB · Visningar: 54
Last edited:
Jag ska köra.. dock en sjuk omväg för mig o köra via svågertorp..
jag kör från Nobeltorget i Malmö vid 11.40 så jag är där ute i god tid och anmäla mig..

Vill bara rikta ett stort TACK till alla som hjälpte till att flagga idag. Ett sånt skitväder i början men ändå bara glada kommentarer i radion.

Tycker att alla ni som körde borde rikta ett ÄNNU större tack till dessa tappra själar, utan dem hade det inte körts en meter.

Ja fifan vilken rolig dag jag har haft!

Tack till alla som gjorde detta möjligt!

Vill bara rikta ett stort TACK till alla som hjälpte till att flagga idag. Ett sånt skitväder i början men ändå bara glada kommentarer i radion.

Tycker att alla ni som körde borde rikta ett ÄNNU större tack till dessa tappra själar, utan dem hade det inte körts en meter.

tack sj o tack för att ja fick stå i depån :D fast de behövdes nog me tanke på den Loka du hällde i dig fast de e fortfarande oklart va innehållet verkligen va :P :fyllisar

tack sj o tack för att ja fick stå i depån :D fast de behövdes nog me tanke på den Loka du hällde i dig fast de e fortfarande oklart va innehållet verkligen va :P :fyllisar
Nä, jag är tyvärr alltid så förvirrad, hur tror du det gick till när MCK Vilse bildades... :D
Skönt med en alert DC assistent! :tummenupp

stort av dem som körde och hjälpte till , fan sikket pissväder det var !! såg endel hojar komma vid 11 snåret , och när man körde bankontroll vid 13 tiden pissade regnet ner ... men men :)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP