Bankörning Falken en Fredag Maj 2004

Låter som jättetrist idé, men för att göra dig glad Micke så säger jag väl ja...

Snacka om framförhållning alltså.
Detta betyder att 75% alla som anmäler sig nu har hoppat av och på minst 3 gånger.
Vars.

Glöm inte bort att du vid den tiden är en friman (förhoppningsvis ;)) och inte behöver planera din tid i minsta sekunder längre :D

Fröken G Nällspik ;)
 
Exakt hur snabb är mellan och måste man ha orginalsystem på hojen?

Kan man vara med om man kör 1.23 på Gelleråsen?

//Anders.
 
UnderDOG skrev:
Exakt hur snabb är mellan och måste man ha orginalsystem på hojen?

Kan man vara med om man kör 1.23 på Gelleråsen?

//Anders.
Ingen fara du platsar lätt, 95 db gäller som vanligt, man behöver INTE ha orginalblås men dom som bullar för mycket får fixa det på plats, slangklämmor & ölburkar fixar biffen.
 
Detta är ju ingen tävling, och så vitt jag förstår får ALLA som har hoj vara med och köra. Har jag rätt eller har jag rätt????

Edit: GSXR hann före *darn* :p
 
UnderDOG skrev:
Isåfall är jag med.
När ska man betala? :-)

//Anders.
Faxa mig en tusenlapp så är du med...























Detta är endast en intresse anmälan, mera info kommer sedan :tummenupp
 
Jagvilljagvilljagvill.

Måste ju få ryka på er andra nu när jag har banhoj. ;)

Då bör jag nog ha fått ihop skrotet igen för nu står den keff och död här nere. Tvåtakt...................... :D
 
Yasha skrev:
Det är bättre du delar tält med mig och Åsa, Madde! Så ska vi rädda dig från fula farbrorn! :fakta
Grrr tant kan leta upp ett annat forum :mad:

Tant Yasha :whip GSXR1100R



















Ta nummerlapp å ställ dig i kö ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top