Bankörning, Borås.

liljekvist skrev:
2283277 har du lista på anmälda?

Betalar man på plats eller ska man betala i förväg?

Håller på att sätta ihop en lista, ska maila ut instruktioner ang betalning nu i helgen, det är just nu många personer som har anmält sig samt oxå då en kompis utan namn.
Då banägaren tar 2000kr/tim så gäller det att vi blir några stycken.

//Thomas

HEJ.
Får tyvärr meddela att bankörningen är tyvärr inställd.
Arrendatorn av hyrkarten som vi köper tid av, har ändrat sig, han vill inte hyra ut till Supermoto.

Vi återkommer i ärendet, och alla ni som har anmält er, skickar jag ett meddelande till er e-post.

Hlsn
Thomas

Enginehardware skrev:
2294298 HEJ.
Arrendatorn av hyrkarten som vi köper tid av, har ändrat sig, han vill inte hyra ut till Supermoto.

Vi återkommer i ärendet, och alla ni som har anmält er, skickar jag ett meddelande till er e-post.

Hlsn
Thomas
HELT FANTASTISKT... :huvet

Här kommer en inbjudan till alla er som drabbas av fuckade cart-uthyrare/banägare. Skicka dem till Örebro så ska jag personligen valla runt dem och visa hur stora skador våra hojar gör på en bana som enbart används för supermoto = små.

Supermoto skrev:
2294319 HELT FANTASTISKT... :huvet

Här kommer en inbjudan till alla er som drabbas av fuckade cart-uthyrare/banägare. Skicka dem till Örebro så ska jag personligen valla runt dem och visa hur stora skador våra hojar gör på en bana som enbart används för supermoto = små.
Det sorgliga är att hyrkarten inte hade en enda bokning den aktuella dagen samt då han bläddrade i sin kalender var det ganska tomt övriga dagar, han tackade nej till 2000kr/tim.
Det konstiga var att när BMW klubben hyrde i Lördags så var det OK, även fast det var motarder ute på banan i deras regi.
Det är skillnad det, och vi hade inte med detta att göra.

Vi jobbar vidare.
//Thomas

E va fan... :( så synd
Jag som hade fått ihop ett sånt grymt körprogram på min enda semestervecka utan barn.
Får väl bara bli Örebro :tummenupp och Strängnäs

Enginehardware skrev:
2294418 Det sorgliga är att hyrkarten inte hade en enda bokning den aktuella dagen samt då han bläddrade i sin kalender var det ganska tomt övriga dagar, han tackade nej till 2000kr/tim.
Det konstiga var att när BMW klubben hyrde i Lördags så var det OK, även fast det var motarder ute på banan i deras regi.
Det är skillnad det, och vi hade inte med detta att göra.

Vi jobbar vidare.
//Thomas

Då vet man ju att man aldrig ska hyra gokart där iaf... :tummenner

Enginehardware skrev:
2294298 HEJ.

Hlsn
Thomas
Är alltså helt kört? Han var inte bara bakis och inte kunde räkna 2000kr i timmen är bra pröjs...

Är Ale ring helt kört om vi hyr den på samma sätt?

liljekvist skrev:
2294932 Är alltså helt kört? Han var inte bara bakis och inte kunde räkna 2000kr i timmen är bra pröjs...

Är Ale ring helt kört om vi hyr den på samma sätt?

Ale-Ring är det helt stopp, i alla fall just nu, vi jobbar på att få åka där men inte ens hyr-karten som är villig att hyra ut, får göra detta för go-kart klubben.
Ekonomiskt är ju det bra för klubben, då det kommer in friska pengar i verksamheten. Men så länge som inte styrelsen i klubben är ense så blir det inget.
//Thomas

Enginehardware skrev:
2295005 Ale-Ring är det helt stopp, i alla fall just nu, vi jobbar på att få åka där men inte ens hyr-karten som är villig att hyra ut, får göra detta för go-kart klubben.
Ekonomiskt är ju det bra för klubben, då det kommer in friska pengar i verksamheten. Men så länge som inte styrelsen i klubben är ense så blir det inget.
//Thomas
fan va synd.

jävligt bra jobbat, trots resultatet! :klappar

Ändrar de sig i Borås så kan jag ställa upp mä jävligt kort varsel

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP