bankörning anderstorp??

Jag är lite sugen på att köra SHK med SMC Blekingen i juni, har de senaste 3 åren kört ett par gånger med SMC Skåne på Knutstorp och utifall upplägget är liknande vore det kanon.

Vet någon hur det ser ut med övernattningsmöjligheter i närheten? Billiga vandrarhem?

Humlan är la på G att släppa sina tider på anderstorp. Men stod i tidigare trådar att hans webmaster drygar med sidan:) En annan gör inget annat än att vänta på att tiderna dyker upp.

Jag är lite sugen på att köra SHK med SMC Blekingen i juni, har de senaste 3 åren kört ett par gånger med SMC Skåne på Knutstorp och utifall upplägget är liknande vore det kanon.

Vet någon hur det ser ut med övernattningsmöjligheter i närheten? Billiga vandrarhem?

Upplägget kommer att bli enligt SHK riktlinjerna som finns så du kommer att känna igen dig.

/Henke

Instruktör

Upplägget är förmdodligen snarlikt.

SMC Blekinge hade ju en kurs där förra året också och till skillnad från förra året så skall vi köra hela banan istället för halva.

Jag kan rekommendera Carlssons matsalar billiga och bra service med fin frukost =)

Mer info finns på: http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1449

Har du/ni fler frågor så ska jag försöka besvara dem =)

/Urban (instruktör och bland de ansvarig för denna dag)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph