Bankörning 7-8-9 april på Gotland ring

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Nu drar åkningen igång för året, det är körning tre dagar i rad från den 7:e till 9:e april. Körningen är från kl 12-17 den 7-8:e och kl 11-16 den 9:e.

Allmänhetens bil och mc 12-17 (500 kr/deltagare, Gotland Ring Motorsport Club medlemmar 400 kr (medlemskapet 400 kr kan betalas på banan)

skapligt skoj med oljespill från bilar på den halkiga banan ;)

Nu är det bara 13 timmar kvar innan man kör det första varvet på bana för sesongen:hojcbr

Nu drar åkningen igång för året, det är körning tre dagar i rad från den 7:e till 9:e april. Körningen är från kl 12-17 den 7-8:e och kl 11-16 den 9:e.

Är det fritt fram för alla att köra? Inga speciella regler? Man behöver ingen licens eller några krav på motorcykeln?

gick det bra för herrn eller e det slut på AIK-tejp på hela gotland nu:D :D :D

Precis hem kommen från två heldagar på ringen, så nu är man solbränd efter all sol. Jag lyckades med bedriften att inte krascha så någon varningstejp behövdes inte. Men sesongen har ju precis börjat så den kan nog behövas senare;).

Precis hem kommen från två heldagar på ringen, så nu är man solbränd efter all sol. Jag lyckades med bedriften att inte krascha så någon varningstejp behövdes inte. Men sesongen har ju precis börjat så den kan nog behövas senare;).

Du kan inte se mig men jag kan tala om för herr fajter att jag e GRÖN av avund:yoparty

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!