bankörning 27-28 juin

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
bankörning 16-17 juli

på Midlanda-motorpark mellan Sundsvall o Härnösand
3grupper max 15pers/grupp
8x20min körning om dagen
fredag 16e 500kr
lördag 17e 450kr
el 1000kr för båda dagarna

för anmälan ring:

Peter 023-166 22
070-428 47 47

:tummenupp

Bifogat

• mittsverigebanen_map.gif
    mittsverigebanen_map.gif
    4.7 KB · Visningar: 81
  • Pict0115.jpg
    Pict0115.jpg
    6.5 KB · Visningar: 22
Last edited:
Skulle varit kul att åka,om man har något vevlager till dess förståss:huvet

Busaberg skrev:
Skulle varit kul att åka,om man har något vevlager till dess förståss:huvet
har inte du häller nåt vevlager får jag inte mitt nya vevparti till torsdag nästa vecka så får jag nog cykla på banan :huvet

Ont om vevlager verkar det vara gott om...

Busaberg din gamle fälgkrängare, vad har hänt med 625:an ?
När ses vi på Midlanda igen ?

P.

Pingis skrev:
Ont om vevlager verkar det vara gott om...

Busaberg din gamle fälgkrängare, vad har hänt med 625:an ?
När ses vi på Midlanda igen ?

P.
Den började låta mer som KTM Multifuel-dieseledition 625 ungefär,men vid närmare koll så var det så klart vevlagret som var kass.Inget ras eller tvärstopp i motorn däremot,så det räcker med ny vevstake......
Någon gång i sommar borde det väl bli tillfälle att åka där hoppas jag.

Börjar bli horny, sålde av lite däck så jag har råd att åka. Vilken dag är det högervarv, och vilken dag är det flest anmälda :)

Är det 16/38 som gäller där på husan :confused:

Tom Byron skrev:

Me all respekt för din drevkännedom mr Byron så tror jag att det är 20/18 som gäller på Miittsverigebanan.
Andra Moseboken 20:18,

"Och allt folket märkte dundret och eldslågorna och basunljudet och röken från berget. Och när folket märkte detta, bävade de och höll sig på avstånd."

Busaberg - underskatta aldrig en "Multifuel-dieseledition" men jag förstår problemet. Hoppas 625:an återfår formen innan åkrarna vitnar till skörd.
Mittsverigebanan är väl värd ett besök eller tre. www.tokroligt.se öppnar en del möjligheter.

Mr Byron du oändligt utsträckte.
Har du kvar några bakdäck som jag kan få köpa ?

Muhhhahahaha :yoparty

Nä har inga däck, ligger å smygspar på mina egna.....

/Heda

Pingis skrev:
Me all respekt för din drevkännedom mr Byron så tror jag att det är 20/18 som gäller på Miittsverigebanan.
Andra Moseboken 20:18,

"Och allt folket märkte dundret och eldslågorna och basunljudet och röken från berget. Och när folket märkte detta, bävade de och höll sig på avstånd."

Busaberg - underskatta aldrig en "Multifuel-dieseledition" men jag förstår problemet. Hoppas 625:an återfår formen innan åkrarna vitnar till skörd.
Mittsverigebanan är väl värd ett besök eller tre. www.tokroligt.se öppnar en del möjligheter.

Mr Byron du oändligt utsträckte.

Tom Byron skrev:
Börjar bli horny, sålde av lite däck så jag har råd att åka. Vilken dag är det högervarv, och vilken dag är det flest anmälda :)

Med gammelHusan (01:an med 02-motor) körde Krattan med 17/42 på Midlanda, men han var inte riktigt nöjd med det. Med 03:an och FP, körde vi med 15/42 överallt! Även gokartbanan! *s*

Men som sagt, 15/42 på Midlanda när det var tävling i SoS, så se'n får du ju leka lite själv med tankar kring ditt maskinmaterial i jämförelse... Med ditt monster kanske det räcker att dreva upp lite fram?

Men vad vet jag? Jag är ju tjej ju... :3freak

Last edited:
Tom Byron skrev:

det blir inge vänster varv på måndag o nu är du ju anmäld :yoparty 15 38 körde jag men jag han ju bara känaefter i sisådär 37 min innan veven gick men det funka bra 1 05 tider men min 550 varvar 11500 innan haverit kanse 10000rpm på rakan med den drevningen :tuttar :banana :tuttar

Last edited:
Jo, kalas !!

Ska bara dreva om å justera ventiler så e bettan klar, å jag råkade spana på HELA fotbollen, det var ju skoj ju! *erkänner*

Men det var väl söndag för mig? :va

saint skrev:
det blir inge vänster varv på måndag o nu är du ju anmäld :yoparty

Har du kvar några bakdäck som jag kan få köpa ?[/QUOTE] jag har nya perelli super corsa 150 60 17 rs 2 för 1400kr plus frakt om du inte hämtar dom på midlanda :tummenupp

Okej, 15/38 blir det, kedan räcker inte till 16/40, hehe så jag börjar på 15/38 å tar med ett 16 :)

Tråkigt att det blev så får motarder, men mera kåp-butt-kicking för oss tappra själar, hehe

saint skrev:
jag tror nog 16 40 rockar så gurun slipper varva så han :brinnerup

saint skrev:
jag har nya perelli super corsa 150 60 17 rs 2 för 1400kr plus frakt om du inte hämtar dom på midlanda :tummenupp[/QUOTE]jag köper gärna det däcket!!!! har du fram däck å??? skulle behöva corsa eller rennsport! helst 70 profil fram! hör av dej isaåfall!!! 073-6759879! mvh Danne /// vill anmäla mej till midlanda å! :tummenupp

petade in ett par bilder i Heda-tråden, börjar längst ned på sidan 215...... :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!