Bankörning 2006

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Jag tänkte teckna mig för körning på Sturup på Sydskånes emse men sidan ligger nere. Hur gör jag nu för att vara säker på att få en plats i nybörjargrupp till våren?

Fick lite info för ngr dagar sedan. Finns 50 platser kvar som släpps samtidigt som raketerna flyger i luften. För min del så får raketerna vänta, hojkörning viktigare. Anmälningsformulär finns då på deras hemsida. Men nu ställer du dig efter mig i kön va?!

Ur vägen! Jag är först i kö, väntat sen i våras! :4skrika :D

Har ju posör/rejspreppat trajan nu också, med puckar, k&n, tuneboy, bellypan och sist men inte minst: miniblinkers!

xyx skrev:
Ur vägen! Jag är först i kö, väntat sen i våras! :4skrika :D

Har ju posör/rejspreppat trajan nu också, med puckar, k&n, tuneboy, bellypan och sist men inte minst: miniblinkers!

Å fy tusan, miniblinkers. Då tar jag ett steg bakåt! Kanske finns plats till oss båda, som sagt, 00.01 sitter jag vid datorn. Hoppas att alla andra är apfulla o inte vet namnet på sig själv ens.

Vi kan vara apfulla!!! :banana :D :fyllisar

1. Robz #20
2. Maverick_ou812 #21
3. PIX #277
4. Tuben #217
5. Jtds #9
6. McFille # 145
7. crazy martin #168
8. rookie #138
9. micke.a #15
10. Talpai #??
11. Zmurfen #104
12. Zilversurfer #43
13. *Superlight* #17
14. Mr K #200
15. majtii #160
16. Jimmyretta #38
17. gamle #197
18. Bingo #99 (ex #16)
19. PJohan #159
20. gula faran #283
21. Svane #93
22. Cybercat #236
23. Mackz #220
24. Duck #47
25. Nappe #126
26. Trollkarlen #XXX
27. HiXz #247 (?)
28. BMWMicke #19
29. Busberra #121
30. Delti #120
31. Labbe #188
32. VV #162
33. Tsunami #221
34. Larre #204
35. Rogerr #10
36. Lazy #89
37. GSXR1100R #13
38. Skutte #224

Bara skojar! :pannkyss Lycka till med ert köande, ju fler desto roligare! :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Vi kan vara apfulla!!! :banana :D :fyllisar

Bara skojar! :pannkyss Lycka till med ert köande, ju fler desto roligare! :tummenupp

Kul för er ju, roligare för mig dagen efter. Inte ont i huet och förhoppningsvis med på banan :yoparty

Då handlar det om hundradelar både på banan och på nyårsnatten.
00.00.00,1 kommer jag att snyta åt mig en plats. Så håll er undan :)

Förrästen så borde ni yngre visa oss äldre lite respekt och släppa fram oss i kön. Och det gäller BÅDE på banan och på nyårsnatten.

Maverick, tipp-ex funkar bara på norska bildskärmar :D

Maverick_ou812 skrev:
1/1 är alltid Tipp Ex dag. :)

El Garto skrev:
Då handlar det om hundradelar både på banan och på nyårsnatten.
00.00.00,1 kommer jag att snyta åt mig en plats. Så håll er undan :)

Förrästen så borde ni yngre visa oss äldre lite respekt och släppa fram oss i kön. Och det gäller BÅDE på banan och på nyårsnatten.

Maverick, tipp-ex funkar bara på norska bildskärmar :D

Det här med respekt för äldre generationer försvann sedan många år tillbaka (vi lever på 2000-talet nu), gäller även på banan. Jag skall hacka sidan så att jag kommer åt formuläret 23.50, tjolahopp :banana

PGH skrev:
Det här med respekt för äldre generationer försvann sedan många år tillbaka (vi lever på 2000-talet nu), gäller även på banan. Jag skall hacka sidan så att jag kommer åt formuläret 23.50, tjolahopp :banana

Då gäller alltså ungefär samma fultrick på banan då, eller hur :D

HACKA I SIDAN :näsblod

jaha..då kanske man skulle vara lite alert då..
om jag inte är för ölpåverkad så handlar det om medlemslap i ssemse?
och det kan ju inte vara helt åthelvete..flyttar ju 1 mil närmare sturup 1:e Feb.

El Garto, varför drog du igång denna tråd :va Vi kommer vara många som sitter där framför datorn istället för att fira det nya året. Kanske skulle skrivit att anmälningarna släpps den 1 april kl 04.00 eller nått :hihi Klart du skall söka in till denna sekt Easy Mike, vi måste ju bli en grupp som kör i samma lustempo i början ju. Väl mött kl 00.00

PGH skrev:
El Garto, varför drog du igång denna tråd :va Vi kommer vara många som sitter där framför datorn istället för att fira det nya året. Kanske skulle skrivit att anmälningarna släpps den 1 april kl 04.00 eller nått :hihi Klart du skall söka in till denna sekt Easy Mike, vi måste ju bli en grupp som kör i samma lustempo i början ju. Väl mött kl 00.00

Lusttempo :confused: Menar du att vi ska köra o lukta på blommorna?
Nä, jag ska gasa skitarna ur Trajjan, fan jag är så gammal så jag har ju djävligt bråttom med allting ju. Ingen söndagsåkning, försäkringen gäller ju så jag räknar kallt med en del avåkningar i början.

Har visserligen funderat på att köpa en billig gammel gixxer och köra o välta med i början men vi får se.

Kvåwt on - billig gixxer - Kvåwt off

Du menar väl ingen sån där från 98 eller nått? :mad: Håller inte din traja för lite bana :D Jag skall också försöka dra fram alla 131 pållarna (enl lista iaf) vid tillfälle. Kul skall det bli iaf. Håll dig nu i redligt skick fram till 00.05 sen kan man ju låta livsvattnet flöda :)

Lus-tempo=första varven innan däcken e varma, menar jag.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup