Heter CBR600FSMaffan skrev:2313902En CBR600R är banhojsversionen av CBR600F...![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heter CBR600FSMaffan skrev:2313902En CBR600R är banhojsversionen av CBR600F...![]()
![]()
He he he... Bra med smarta människor...Muggen skrev:2313904Heter CBR600FS![]()
Maffan skrev:2313902En CBR600R är banhojsversionen av CBR600F...![]()
![]()
Maffan skrev:2313916He he he... Bra med smarta människor...![]()
Rösta istället... Bra att du vet vad den heter,, men vill du testa en på bana? RÖSTA..![]()
Besserwisser skrev:2313984Var är Duccarna i undersökningen![]()
![]()
Sorry! läste inte tråden bara pollen.pjohan skrev:2314001Vilket/vilka ord i frasen "jag har inte tagit med hojar av ursprung annat än Japan med vilje" var det som du inte förstod ?![]()
Äh, du kan nog få köpa dem billigt. Bara Checa's hoj pallade Laguna Seca i går kvällRogeRetta skrev:2327665Yamaha M1![]()
Helt enkelt *A la Carte* / *A la Rossi*![]()
Svår att få tag på.... men drömma är GRATIS..... L:O:L
Jag skulle hälst kört en Speeder,, sån som BikerScouts kör i Stjärnornas krig, men nu är det så att man får bara välja bland sånt som finns för oss vanliga knegare att köpa...FireSalle skrev:2327756Äh, du kan nog få köpa dem billigt. Bara Checa's hoj pallade Laguna Seca i går kväll![]()
Muggen skrev:2313942För att röra till det ännu mer, så undrar jag om inte FS'n kom 99 iom att det inte är någon skillnad förutom färger från 99 till 00.. hehe
..Har aldrig kört hoj på bana, men hade gärna velat testa min å se om ja kan köra den fullt ut.. o den finns ju inte med i listan så![]()
Lurch skrev:
lorkan skrev:2350822Ska du komma med sådana påstående måste du nog länka till en trovärdig sajt..
Lurch skrev:
lorkan skrev:2351584Jag motsade egentligen inte någonting om huruvida CBRen heter F lr FS, utan att bikez.com är en skitsajt och därför bör man inte använda den som källa.
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |