Bang!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
bang.jpg


Hoppas garantin inte hade gått ut... :kocko
 
Det är en trimmad 650motor som nog rullat en hel del tävlingar!
så garanti finnes ej!
men ett par plockhalvor, ny kolv,foder,vev lagersats och lite nya packningar så spinner den som en katt igen!
 
Mcbudet skrev:
Det är en trimmad 650motor som nog rullat en hel del tävlingar!
så garanti finnes ej!
men ett par plockhalvor, ny kolv,foder,vev lagersats och lite nya packningar så spinner den som en katt igen!


Ehhmm. Får man fråga hur du ser det?

Vet du vems motor det är eller?


/Zana
 
Zana skrev:
Ehhmm. Får man fråga hur du ser det?

Vet du vems motor det är eller?


/Zana



Finns nog risk att han har haft isär ett par sånna snurror :p


Den ser lite trasig ut, men man brukar väll kunna spara tändstiftet :tummenupp
 
Mcbudet skrev:
Det är en trimmad 650motor som nog rullat en hel del tävlingar!
så garanti finnes ej!
men ett par plockhalvor, ny kolv,foder,vev lagersats och lite nya packningar så spinner den som en katt igen!
Brukar inte du göra sådär?? ;););)
 
Zana skrev:
Ehhmm. Får man fråga hur du ser det?


Vet du vems motor det är eller?


/Zana
annan förgasare och fimpad startmotor
och det är inte många som kör trimmad husa på gata

och inte en aning om vem som äger hojen!

// Mcbudet
 
Nisse Järnet skrev:
Brukar inte du göra sådär?? ;););)
Det var länge sen nått tittade ut ur nån av mina maskiner
visserligen ligger min snurra på opertionsbordet nu! inget fel på den igentligen bara under hål och trimmning dvs det vanliga under vintern!
 
Det där är väl bara en 20 timmars service, eller man bytar inte foder förrän vid 25 timmar...... ;)
 
okje, det va där

men den sidan e ju fetta typ

såå jävla jobbigt
 
Mcbudet skrev:
Det var länge sen nått tittade ut ur nån av mina maskiner
visserligen ligger min snurra på opertionsbordet nu! inget fel på den igentligen bara under hål och trimmning dvs det vanliga under vintern!

Jag tror jag har haft en av dina knarrar i garaget för något år sen :confused: Den var mindre frisk...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top