Banditfest på Sticky 12sept.

Fredag fredag :Rockbanan Äntligen fredag!

Särrijöst lexom, Sticky sewger, Bandit sewger. Hade ni sewgit hade jag kommit men det gör ni ju inte :mad:

:brynad

Festa ska jag göra så det räcker i helgen ändå, nollfinalen ska avklaras på CTH och där kostar ölen 20:- i baren. Bra musik, ölen flödar och folk i massor (ja även bra och trevliga sådana).

Skitpäser :mad:

Gôtt att man har börjat jobba istället så att man har råd med 25:- öl :yoparty

Gick förbi Vasastan på väg tillbaka från lunchen, och de hade satt upp en flagga på halv stång. Så det kanske inte är en dum idé att ringa dit i förväg och kontrollera att de har öppet idag.

Börjar bli törstig nu...

Men först måste jag införskaffa fredags fika till käringarna på jobbet. Skulle jag missa detta är jag inte vatten värd här.:gnissla Det måste vara det viktigaste som händer i deras liv, fredags fika.:huvet

Fasen, ville ju träffa lite hojfolk och ta en öl eller två men som förutsett jobbar jag över 3:e fredagen i rad.. :huvet

Ni får ha det så skoj! Nästa gång sjukanmäler jag mig så jag också kan :öl

[Edit] Btw jag klarade teorin i morse! :yoparty

Jaha. Då var man hemma igen.:tummenupp Känns som att dom flesta försvann tidigt. :va
Vissa började tidigare än mig (På krogen) men jag hade hoppats på bättre uppslutning på kvällen.
Många från listan såg jag inte alls. Eller kanske missade jag dom?.
Tyckte att det var kul att träffa några av er "in real life"som det heter...

Sov gptt.

Mvh // Jon as full...

Kul kväll igår men det tog ju inte många sekunder inne på Sticky innan man hade tappat bort nästan alla :fyllisar

Kunde må bättre idag men jag mår nog ändå oförtjänt bra :)

Vi gick upp till övervåningen och efter lite jäger och redbull&vodka var det dax för någon att gå hem.
Var nog lika bra det för jag vaknade halv 8 o kunde inte somna om. Var astrött hela dagen och höll på att somna på min alumnträff :trött

Men tack för en rolig kväll :)

Vi gick upp till övervåningen och efter lite jäger och redbull&vodka var det dax för någon att gå hem.
Var nog lika bra det för jag vaknade halv 8 o kunde inte somna om. Var astrött hela dagen och höll på att somna på min alumnträff :trött

Men tack för en rolig kväll :)

Jag får la ta den där rollen som någon på övervåningen :skäms
Jag som trodde att jag hade erfarenhet av att komma sent och dricka iknapp :gnissla

Jättebra att bli väckt tidigt på lördagsmorgon oxå :gäsp

Men tack för en trevlig stund på Vasastan.

Jag får la ta den där rollen som någon på övervåningen :skäms
Jag som trodde att jag hade erfarenhet av att komma sent och dricka iknapp :gnissla

Jättebra att bli väckt tidigt på lördagsmorgon oxå :gäsp

Men tack för en trevlig stund på Vasastan.

Amatör :7peta

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...